H
heh :)
Vieras
mielenkiintoinen suihkuhetki oli mulla ja poitsulla...
poitsu istui ammeesa ja mä olin suihkussa siin vieressä, poitsu löys oman vehkeensä ja totesi että hänellä on pippeli, ja sitten käytiin seuraava keskustelu
poika: minulla on pippeli
minä: niin on, koska sinä olet poika
p
ojilla on pippeli... missä äidin pippeli??
m: ei äidillä ole pippeliä
p:ONPAS *iloinen kiljahdus*
m: ei ole äidillä pippeliä
p: onpas *samalla koittaa kurkkia että mitenkäs asia nyt on*
p:tuolla on äitin pippeli *osoittaa sormella haaroväliä*
M: ei ole,äiti on tyttö ja tytöillä ei ole pippeliä
p: onpas... äidin pippeli on... ÄIDINPIPPELI ON HÄVINNYT *hämmentyneen näköisenä pyörittelee päätään*
mä nauroin ja mietin että miten saisin vakuutettua ettei nyt ole katastrofia käynyt ja äidin pippeli hävinnyt
p: ei ole äidillä pippeliä ei ole enää
äiti ei ole poika... *surullinen ilme naamalla*
lopputulos oli se että tytöillä ei ole pippeliä koska tytöt eivät ole poikia... paitsi äidillä on pippeli,se on vaan hävinnyt... mutta äidillä on tissit ja tämän poika totesi riemunkiljahdusten säestyksellä
poitsu istui ammeesa ja mä olin suihkussa siin vieressä, poitsu löys oman vehkeensä ja totesi että hänellä on pippeli, ja sitten käytiin seuraava keskustelu
poika: minulla on pippeli
minä: niin on, koska sinä olet poika
p
m: ei äidillä ole pippeliä
p:ONPAS *iloinen kiljahdus*
m: ei ole äidillä pippeliä
p: onpas *samalla koittaa kurkkia että mitenkäs asia nyt on*
p:tuolla on äitin pippeli *osoittaa sormella haaroväliä*
M: ei ole,äiti on tyttö ja tytöillä ei ole pippeliä
p: onpas... äidin pippeli on... ÄIDINPIPPELI ON HÄVINNYT *hämmentyneen näköisenä pyörittelee päätään*
mä nauroin ja mietin että miten saisin vakuutettua ettei nyt ole katastrofia käynyt ja äidin pippeli hävinnyt
p: ei ole äidillä pippeliä ei ole enää
äiti ei ole poika... *surullinen ilme naamalla*
lopputulos oli se että tytöillä ei ole pippeliä koska tytöt eivät ole poikia... paitsi äidillä on pippeli,se on vaan hävinnyt... mutta äidillä on tissit ja tämän poika totesi riemunkiljahdusten säestyksellä