äitin pippeli hävinnyt :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh :)

Vieras
mielenkiintoinen suihkuhetki oli mulla ja poitsulla...
poitsu istui ammeesa ja mä olin suihkussa siin vieressä, poitsu löys oman vehkeensä ja totesi että hänellä on pippeli, ja sitten käytiin seuraava keskustelu

poika: minulla on pippeli
minä: niin on, koska sinä olet poika
p:pojilla on pippeli... missä äidin pippeli??
m: ei äidillä ole pippeliä :)
p:ONPAS *iloinen kiljahdus*
m: ei ole äidillä pippeliä
p: onpas *samalla koittaa kurkkia että mitenkäs asia nyt on*
p:tuolla on äitin pippeli *osoittaa sormella haaroväliä*
M: ei ole,äiti on tyttö ja tytöillä ei ole pippeliä
p: onpas... äidin pippeli on... ÄIDINPIPPELI ON HÄVINNYT *hämmentyneen näköisenä pyörittelee päätään*
mä nauroin ja mietin että miten saisin vakuutettua ettei nyt ole katastrofia käynyt ja äidin pippeli hävinnyt :D
p: ei ole äidillä pippeliä ei ole enää :(
äiti ei ole poika... *surullinen ilme naamalla*

lopputulos oli se että tytöillä ei ole pippeliä koska tytöt eivät ole poikia... paitsi äidillä on pippeli,se on vaan hävinnyt... mutta äidillä on tissit ja tämän poika totesi riemunkiljahdusten säestyksellä :D

ei sentäs ehdottanu uuden pippelin ostoa,kuten poika ehdotti ulle kun käytiin vastaava keskustelu.. :laugh:
joku kerta kyllä kysyi, että voiskos mun mies lainata mulle omaansa jos tartten, tämä huomio jäi kommentoimatta :D
niin ja poika oli just täyttänyt 4v.
eilen alkoi sitten kysely vauvoista :headwall:

yleensä meillä vaan käydään läpi kaikki tutut miehet ja sen että onko niillä pippeli :D
ei se tosissaan edes ehdota että jollakulla muulla naisella olis pippeli... mut äidiltä sellanen pitäis löytyä :D
tänään päikkäreille mennessä se taas mietti että onko äidillä tissit... nappas kiinni mun paidasta kiskas alas ja kiljaisi... ONPAS ÄIDILLÄ TISSIT :D :D
onneks ei julkisilla paikoilla oel vielä noihin keskittyny :D
ikää siis jätkällä 2,5v

No joo, meillä keskimmäinen kailotti vähän alle kolmevuotiaana kaupan kassajonossa kovaan ääneen, että äitin pippeli on tippunut...:ashamed: :D Oli siinä muutama huvittunut ilme ympärillä, lukuun ottamatta niitä, jotka hirnuivat täyttä kyytiä...

Alkuperäinen kirjoittaja m:
No joo, meillä keskimmäinen kailotti vähän alle kolmevuotiaana kaupan kassajonossa kovaan ääneen, että äitin pippeli on tippunut...:ashamed: :D Oli siinä muutama huvittunut ilme ympärillä, lukuun ottamatta niitä, jotka hirnuivat täyttä kyytiä...

ihana :D

Poika ( silloin 2v7kk ) katso tarkasti ku vaihoin tyttö vauvalle vaippaa ja sano kysyvän näkösenä "pippeli" vastasin "vauva on tyttö, tytöillä ei oo pippeliä" poika "vauva menny likki". vastasin "ei vauva oo rikki" "vain pojilla on pippeli, tytöillä ei oo pippeliä" poika rupesi hokemaan "poika pippeli tyttö ei pippeli, poika pippeli tyttö ei pippeli... oli vähän aikaa hiljaa ja huusi "ÄITI OTTAA PIPPELI KAUPATTA" JIPIII JIPII "VAUVALLE PIPPELI KAUPATTA" JIPII JIPII..

Alkuperäinen kirjoittaja noin vuosi sitten:
Poika ( silloin 2v7kk ) katso tarkasti ku vaihoin tyttö vauvalle vaippaa ja sano kysyvän näkösenä "pippeli" vastasin "vauva on tyttö, tytöillä ei oo pippeliä" poika "vauva menny likki". vastasin "ei vauva oo rikki" "vain pojilla on pippeli, tytöillä ei oo pippeliä" poika rupesi hokemaan "poika pippeli tyttö ei pippeli, poika pippeli tyttö ei pippeli... oli vähän aikaa hiljaa ja huusi "ÄITI OTTAA PIPPELI KAUPATTA" JIPIII JIPII "VAUVALLE PIPPELI KAUPATTA" JIPII JIPII..

:D:D

Meillä 3 v:llä on kans käsittämätöntä kun äitillä ei ole pippeliä.

Ja poika oli yks ilta ihan surun murtama kun selvisi ettei pojile kasva samanlaisia isoja tissejä kun äidillä on ja melkeen itkua väänsi kun hän ei saaisona isoja tissejä :D Koitin lohduttaa että hällä on se pippeli, äitillä ei ole.

Yhteistyössä