äitienpäivästä vielä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitipuoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitipuoli

Vieras
Hei te pienten lasten äidit! Mitä ajattelette, olenko turhaan pahoilla mielin? Olen 46-vuotias aikuisten pojan ja tytön äitipuoli. Minulla on yksi lapsenlapsi (puoleksi en voi pikkuista kutsua :heart: ) avioliiton kautta. Välit sekä tyttöön että poikaan ja heidän puolisoihinsa ovat hyvät, mutta etäiset. Minulle on annettu ymmärtää, että olisin lapsenlapselle tärkeä. Siksi uskalsin odottaa korttia, soittoa tms. äitienpäivänä. Mitään sellaista ei tullut :'( . Tiedän, etten voi mitään vaatia enkä ole sitä tehnytkään, mutta tarjonnut apua tarvittaessa ja ollut ystävällinen ja hienotunteinen. Miten itse olisitte toimineet? Olenko turhan herkkä vai mitä pitäisi ajatella?

Kiitos, jos jaksatte vastata ja eläytyä tähän :flower: !

Me ollaan uusio perhe, ja kyl minun "oma" tytär ja miheni "oma" poika soittaa siinä missä yhteisetkin molemmille mummuille.
Eli ei ajatella ketään puolikkaana, niin lapset kuin isovanhemmatkin on täysillä mukana ja kokonainen perhe ollaan.

Vielä kysyisin, että mitä sitten tekisitte minun asemassani? Antaisitteko asian olla ja surisitte asiaa aikanne, vai miten pitäisi toimia? Entä yrittääkö perhe viestittää minulle jotain vai voiko tuollainen tosiaan vain olla "ajattelemattomuutta"?

mun on pakko tunnustaa että tuli kanssa itelle moka tossa
ä-päivänä, lapsella paljon mummuja kun on mummut,iso-mummut
ja molemmilta puolilta...niin en huomannut että mieheni isän avokki
olisi varmasti ilahtunut jos olisimme muistaneet häntä myös jotankin,
on ihan hulluna tuohon tyttöön ja hoidossakin pari kertaa ollut....
jotenki vaan ei tullu mielee ku oli sitä sählinkiä siinä....
sinänsä harmittaa et olis ollu mukava viedä ees ruusu :ashamed:

Voihan se olla että jos vanhemmilla ei ole tapana ollu muistaa mummoja niin eivät ole edes ajatelleet että jotain pitäisi laittaa ja jos tosiaan lapsi on vielä niin pieni ettei itse vielä osaa tehdä korttia.Joillakinhan ei ole edes tapana mummoja muistaa mitenkään,mutta ymmärrän kyllä sinua,itse teimme mummoille ja isomummoilekin 1v5kk kans kortit ja varmasti oli jokaisen mummon mieliksi.

Yhteistyössä