äitienpäivästä taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko outo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olenko outo

Vieras
Mieheni soitta exälleen joka äitienpäivä toivottaakseen hyvää äitienpäivää ja kiittää tyttärestä. Minua kyrsii. Olenko outo tai muuten pieni ihminen?
Tänään vietimme ensimmäistä kertaa äitienpäivää meidän kesken(vauva5,5kk) ja kaikki tuntui menettävän merkityksensä kun mies soitti exälle. ÄÄÄÄH.

Yleensä en näihin paljon puutu mutta hieman kieroon katsoisin jos ukolla olis exän kanssa muksuja ja niistä "kiittelisi" äitienpäivänä..Luonnotonta...
Varsinkin jos on jo uudessa suhteessa ja siitäkin lapsia siunaantunut....
No, tyylinsä kullakin....

Siis minulla on se käsitys että äitien päivänä muistetaan omaa äitiä joka on minut synnytänyt ja hoitanut ja jos nyt sitten haluaa muistaa omaa vaimoa niin hyvä mutta ei nyt sentään exää. :o

Oudolta kuulostaa minustakin. Toisaalta, vähän outoa on sekin, että mieheni ja ex eivät edes toivota toisilleen hyvää äitien- tai isänpäivää, jos lapsenhoidon merkeissä tapaavat noina päivinä.

Kyllä kai jokainen on kiitollinen lapsistaan, mutta että kiittää toista... Ihan kuin lapsi olisi tehty vain kiittävän osapuolen toivomuksesta tai jotenkin annettu lahjaksi. Ei oikein kuulosta luonnolliselta.

Tosin mieheni exä vetää kyllä tässäkin taas pohjat, koska sanoi aikanaan miehelleni, että kyllä hänen kuuluu tietää meidän asioista esim. siitä kun minä tulin raskaaksi, ensimmäisenä, koska onhan hän sentään tehnyt miehelleni ensimmäisen lapsen :laugh:

Oh-hoh! Kyllä mun ukko lentäis ainaki ku leppäkeihäs, jos tollasta tekis! Taitais olla vähän väärässä paikassa, jos olis mun kans. Enkä todellakaan osaa edes kuvitella, et mun ex- mies soittelis mulle ja kiittelis yhteisistä lapsista.

Yhteistyössä