T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja alaston sydän:En :ashamed: Haluan nauttia omasta äitienpäivästä. Jos tuonne asti pitäisi mennä niin varmaan mentäisiin lauantaina onnittelemaan etukäteen.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:kyllä varmaankin haluaisin. meillä on välimatkaa 70km ja aiotaan käydä jo lauantaina anoppilassa ja sitten sunnuntaina vietetään kotona omaa äitienpäivää ja käydään mun äidin luona.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mummien päivä pitäisi olla lauantaina <3
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mummien päivä pitäisi olla lauantaina <3
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Kyllä varmaankin. Tai edes sinä viikonloppuna. Valitettavasti meillä on matkaa lähes 400 km, jote ei onnistu. mies yleensä soittaa isän ja äiteinpäivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:ei lähdetä vaikka asuvat lähempänäkin. en aio sinä päivänä käydä oman äitinikään luona. nyt vietetään minun äitienpäivää, enkä sitä aio viettää istumalla koko päivää autossa kietämässä mummoja ja isomummoja. nyt on minun vuoroni. minä ansaitsen saada levätä sinä päivänä koska minä olen nyt pienten lasten äiti ja teen joka päivä töitä äitiyden eteen.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:ei lähdetä vaikka asuvat lähempänäkin. en aio sinä päivänä käydä oman äitinikään luona. nyt vietetään minun äitienpäivää, enkä sitä aio viettää istumalla koko päivää autossa kietämässä mummoja ja isomummoja. nyt on minun vuoroni. minä ansaitsen saada levätä sinä päivänä koska minä olen nyt pienten lasten äiti ja teen joka päivä töitä äitiyden eteen.
Tämä on muuten oikea asenne. Näin sen pitää olla. Tottakai jos lapsi on paljon mummolassa hoidossa ja tukiverkot hyvt, voi käydä muistamassa myös mummoja.
Alkuperäinen kirjoittaja tadaa:Haluaisitko käydä anoppilassa äitienpäivänä mikäli välimatkaa olisi 88km?