Lyödäänkö vetoa, äitienpäivästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaikki mukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaikki mukaan

Vieras
Kohta alkaa joka vuotinen vouhotus äitienpäivästä. Odotetaan suuria, sitten petytään. Itketään ja tapellaan. Valitetaan palstalla tyylii. Mies ei tuonut edes kukkakimppua, mies osti vain suklaata. Odotin sitä ja tätä ja sainkin vain tuota. Ukko makaa rapuloissa äitienpäivänä. Ukko oli luvannut nousta hoitaa lapsia äitienpäivänä ei noussutkaan. Itse kun en suuria odota, niin enpä petykkään suuresti.

mä en odota koko päivältä mitää. mies on luultavasti pellolla jos säät sallii.. et lasten kanssa saan päivän viettää. näin se on menny jo joka vuosi. isänpäivän aikaan se (mies ) on hirvimetsällä, niin ei tarvi sitäkään juhlia :D

Meillä mies muistaa joka äitienpäivä. Tänäänkin hyvin salamyhkäisesti sanoi, että täytyy nyt vähän rahaa säästellä äitienpäivää varten.. =) :heart: Jotain ilmeisesti mielessä.. :D

en mä ainakaan ihmeitä odota. sitä että pääsen syömään ravintolaan, no ukko on varmaan pellolla, että hänen lähtönsä sinne on kyseen alaista, mut mä oon päättänyt käydä pienempien kanssa joka tapauksessa. viime vuonna ei tullu ruusua eikä ehditty ravintolaan syömään, meillä oli nimittäin sahuri koko viikonlopun.

Kun ei ole enää miestä huushollissa,en odota mitään niin en petykään.
Lapsi tosin varmaan päiväkodissa jotain kivaa askartelee.
Syödään jotain herkkuja ja tehdään päivästä Tosi Kiva!

Meillä muistaa mies ja tärkein LAPSET muistaa.
Äitienpäivä kuten isienkin on joka päivä =)
Sattuu pojan 16v synttärit kans ens sunnuntaille elikkäs meillä tupla juhlat =)

mulla on siinä mielessä kyllä kultainen mies,että joka ikisen merkkipäivän on muistanut aina, on siihen oppinut jo lapsuudenkodissaan. Samoin minä teen, meillä muistamme pienillä jutuilla jopa nimppareina,vaikka moni varmasti pitää ihan pähkähulluna touhuna. :heart: :)

Meillä lapset 6- ja 8-v odottaa äitienpäivää varmaan enemmän kun äiti itse =) Ovat askarrelleet ja ostanee lahjoja ja vaikeeta on pitää ne salaisuutena =)

Ja kyllä mä luulen, että mieskin muistaa...

Mä tiedän jo saavani erittäin mieluisan lahjan. :)

Kaksi vuotias kertoi eilen, että "äiti, äiti, meillä on salaisuus! tyynyliina!"

Eli maalavat mieheni kanssa mulle tyynyliinan ^_^

Empä muuta toivokaan kun jotain tenavan itsensä piirtämää tai maalaamaa :)

vaikka ei joku rentouttava pokkarikaan HAITTAISI ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:28 vieras kirjoitti:
mä en odota koko päivältä mitää. mies on luultavasti pellolla jos säät sallii.. et lasten kanssa saan päivän viettää.

Näin menis meilläkin, mutta meidätpäs onkin nyt kutsuttu ristiäisiin, juhlitaan lasten uutta serkkua! :D

En odota yhtään mitään. Viime vuonna oli minun ensimmäinen äitienpäiväni ja mies ei muistanut mitenkään, joten hän tuskin edes tajuaa tänä vuonna koko päivän olemassa oloa. Minä muistan isänpäivän lasten puolesta, koska he ovat vielä niin pieniä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:33 Pupu T kirjoitti:
mulla on siinä mielessä kyllä kultainen mies,että joka ikisen merkkipäivän on muistanut aina, on siihen oppinut jo lapsuudenkodissaan. Samoin minä teen, meillä muistamme pienillä jutuilla jopa nimppareina,vaikka moni varmasti pitää ihan pähkähulluna touhuna. :heart: :)

Minä en pidä ainakaan pähkähulluna, meillä muistetaan myös! :wave: :heart:

:wave: Mä nostan käden pystyyn ja ilmoitan itse pilaavani äitienpäivän.. ei sillä että mulla olis silleen merkitystä edes asialle, mutta syyllisyyttä koen lapseni vuoksi, ihan varmasti päiväkodissa kerrotaan kuinka äiti herätellään aamulla kahvin ja lahjan kera, minä kun en ole kotosalla silloin vaan olen duunissa :ashamed: