äitienpäivälahja, grrrr

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapset haluaa sun säilyvän hengissä ja pääsi kunnossa kun pyöräilet, ja sä dissaat lahjaa??
Nyt en kyllä oikein tajua... Minusta tuo olisi lapsilta tosi ihana ja huolehtivainen lahja.

esikoinen oli tehny kerhossa puuhelmistä rannekorun! aivan ihana. ja rasia oli tietenki, poika totes että äiti voi laittaa sinne sitte hampaat :D ja ei, mulla on ihan oma purukalusto, kiinteännä :D mies oli ostanu "treeni" takin :)

Tyttö oli hoidossa tehny avaimenperän, jolla se leikki heti kotiin tuotuaan ja se meni rikki. :D Mieheltä (ja lapsilta) sain kakun ja vitriinin (joka nyt ei tosin ehtiny tulla tähän päivään, mutta tulossa on). Lisäksi mies oli tytön kanssa piirtäneet mulle mun kuvan. Mies piirsi ja tyttö oli värittänyt. :D

Niin ja tuo vitriini on siis semmonen, jonka hankintaa olin itse jo suunnitellut pitkään. :)

Tottakai käytän. En keksi yhtään hyvää syytä olla käyttämättä. Nolous on syynä mun mielestä niin lapsellinen, että silloin olisi äiti-ihmisen hyvä katsoa peiliin.

Ps. sain itse mekon Marimekosta

Lapselta piirustuksia.
Mies arvosti lastensa äitiä sampanjalla ja kuohuviineillä sekä kahdella kirjalla.
Yhdessä laittoivat ihanan aamiaisen lahjapöytineen ja lauloivat herätykseksi.

Minä en saanut lahjaa, enkä odottanutkaan. Kahvit poika keitti aamulla.
Ja mitä noloa kypärässä on? Pistä se kypärä päähäsi ja näytä lapsillesi esimerkkiä.

[QUOTE="vieras";23728716]Melko teinixiä.
Etkö lapsillekaan osta kypäriä tai huolehdi, että he käyttävät niitä?[/QUOTE]

no ne nyt jo teiniä mut kyll ne käytti kun ne oli nuorempia

[QUOTE="Mä";23728709]sain hämmästyksekseni suklaarasian,hajuvettä ja ruusun...mies ostaa useinmiten jotain elektroniikkaa,olin melkein varma et tulis puhelin. :)[/QUOTE]

niin joo,ja ihana itsetehty kortti oli kans,sekä pakastekakku :P.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti...;23728738:
no ne nyt jo teiniä mut kyll ne käytti kun ne oli nuorempia

Niin no teinithän ei luonnollisesti pyöräilykypäriä tarvitse, koska.. niin koska... koska.. niin tota.. koska... ööö... ...se on NOLOA!

Yhteistyössä