olen liikkeellä varhain...äitienpäivälahja ideoita...itse askarrellen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miten ois esim kasvattaa lasten kaa kukka äitille? tai sitten helpoin on painaa esim tyynytliinoja tai paitoja tms nykyään on hyviä TUSSEJA joilla voi piirtää kankaalle ja kestää 40 pesunkin hyvin (kokeiltu on itse).
=)

No me ollaan ehditty tehä 3 vuoden aikana lahjaks mm. kangasväreillä petivaatteisiin kädenjälkiä.Silityksen jälkeen kestää pesunkin.

Kipsistä ja taikataikinasta tehty levyt,joihin painettu eka kädellä ja/tai jalalla jälki.

Ollaan tehty "perunapäät" eli leikattu raa'asta potusta kansi pois,istutettu ruohoa tukaksi ja tehty neilikoista silmät nenä ja suu,nahkasta jalat.

Sormiväreillä painettu kädenjäljet paperille ja laitettu kehyksiin.

maalatkaa kukkaruukut ja istuttakaa niihin siemenistä joku kukka.

sit tuos näkyy pojan tekemä tollanen hökötys... pilttipurkki on itse maalattu ja täytetty hiekalla. kantena on huopakangasta johon leikattu tikun menevä aukko. tikun päähän on liimattu pyykkipoika (tikku ja pyykkipoika maalattu samalla värillä) ja pyykkipojassa on kortti.

sit mä olen saanut pienet vohvelikankaasta tehdyt liinat, niihin lapset on tehneet langalla viivoja.

hienoja noi on kaikki. :D

itsekkin olen tässä mietiskellyt että mitä sitä äitille antaisi. päädyin tekemään äitille sitten SAIPPUOITA, joita on tosi helppo tehdä! osta vaan saippuamassaa, sulata, laita väriä ja hajustetta, kaada muotteihin ja anna kuivua. kyllä äiti tykkää :)

Yhteistyössä