äitien baareissa käynti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en käynyt vuoteen yhtään ainoata kertaa ulkona, sillä imetin. Poika ei koskaan juonut pullosta maitoa, siirtyi suoraan nokkamukiin. Tästä en tarvitse mitään marttyyrinkruunua, sillä se oli oma valintani ja haluni.

Bailasin 3-kymppiseksi niin paljon, että siitä riittää pitkälle. Nyt poika lähes 2 v ja olen käynyt muutamia kertoja ulkona. Lähtenyt noin klo 19, isä laittanut pojan nukkumaan. Olen tullut 01-03 välillä kotiin JA noussut aamulla klo 07 /08 laittamaan aamupuuroa. ISÄ jatkanut uniaan... :laugh:

Minulle tuulettuminen on nykyään paljon muuta kuin baareissa ravaaminen. Kyllä siiderilläkin on kiva istua, ei siinä mitään. Mutta tykkään käydä kaupungilla kahvilla, elokuvissa tms. Harvoin tulee käytyä.

Arvostan aikaa lapsen kanssa entistä enemmän nyt, kun olen palannut työelämään. Mikään mahti maailmassa ei vedä minua bailaamaan kuin erikoistapauksissa - mieluummin vietän lapsen kanssa aikaa seuraavana päivänä. Olen niin väsynytkin nykyään, että en viitsi tuhlata energioitani bilettämiseen.

En vain yksinkertaisesti tarvitse baarielämää enää, kerran 3 -6 kk riittää! Sitä paitsi baareissa tapaa vaan niin idiootteja miehiä, että mieluummin on jopa sen omansa kanssa kotona :laugh:

En ole yli neljään vuoteen käynyt baareissa. Enkä kaipaa sinne.

Silti ei ole multa pois jos muut käyvät. Ehkä voisin joskus (kerran vuodessa?) käydä mutta ei ole hoitajia lapsille. suku asuu kaukana, ja aika tylyä olisi vieraan MLL:n tytön nukuttaa meidän lapset.

Mieluummin käytän vähät rahani ostamalla lapsille jotain. Näen heidän ilon ja saan siitä enemmän.

Lisäisin vielä, että on todella tärkeää äidin välillä tehdä jotakin omaa, rentouttavaa puuhaa. Jos se jollekin on baarissa käynti ja lapsen hoito on hyvin järjestetty, niin why not?

Olen itse vain huomannut, että näin 34-vuotiaana niitä harvoja baarissa käyntejä on tavallaan odottanut kovasti, mutta ne ovat osoittautuneet pettymyksiksi. Ei siellä enää ole niin kivaa kuin ennen! Nyt on yleensä jo alkuillasta väsynyt ja tietää, että aamulla on noustava klo 07 eikä saa nukkua puoleenpäivään kuten silloin nuorempana.

Ihan kivaa oli pari kertaa käydä terassilla kesällä. Mutta ei sitä halunnut enää aamuyön tunneille yökerhossa roikkua ja sen jälkeen taksijonoon. Mieluummin sitä lähti klo 23-00 kotiin ja heräsi virkeänä aamulla.

Kahvittelu, leffa ja kaupoissa kiertely ovat minulle nykyään niitä henkireikiä. Matkat mukaanluettuna - seuraava matka koittaa taas pian!

=)

Yhteistyössä