Äiti tehny katoamistempun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PikkasenPyöree

Vieras
Äiti vietti viime yönsä putkassa, on päästetty aamulla 8 pois. Nyt sitä ei löydy mistään! Äitin miesystävä soittanu kaikki tutut läpi ja kiertäny paikalliset pulsukämpät. Kukaan ei tiedä missä se on! (tai sitten ei kerro).
Äitin miesystävä soitellu mulle nyt koko päivän, ja tenttaa tiedänkö mä sen olinpaikkaa.. Voi AAAARRRRGGGGHHH :headwall: |O

vaikea sanoa et pitäiskö huolestua kun ei tapausta tunne..
Mun sisko saattoi olla pimennossa putkiensa aikana pitkiäkin aikoja kun myi aina viinan kitkuissaan puhelimensakkin..
Alussa jaksoin minkän olla huolissani, myöhemmin en niinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Mun sisko saattoi olla pimennossa putkiensa aikana pitkiäkin aikoja kun myi aina viinan kitkuissaan puhelimensakkin..

Siis äiti on alkkis, mutta ei se ikinä sentäs oo kadoksissa ollu. Sen rahapussikin on kotona, eli omaa rahaa sillä ei oo mukana. Ja tosiaan kaikki pulsukämpät on miesystävä jo kiertäny.

Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

Siis äiti on alkkis, mutta ei se ikinä sentäs oo kadoksissa ollu. Sen rahapussikin on kotona, eli omaa rahaa sillä ei oo mukana. Ja tosiaan kaikki pulsukämpät on miesystävä jo kiertäny.

Niin, niin on mun siskonikin.
Mut kyl sä varmaan tiedät koska olla huolissaan.
Mä olen näissä asioissa tosi kyyninen, sen verran pettymyksiä siskon osalta et nykyään voin sanoa suoraan et yksi lysti missä on.
Toivottavasti äitisi löytyy!

Yhteistyössä