M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Kiitos kaikille!
Nyt on pojalle kerrottu, että mummi nukkui pois ja meni pilven päälle.
Poika totes, ettei voi vilkuttaa, kun mummi on niin korkealla. Sit käytii yhdessä parvekkeella kurkkimassa pilviä, kunnes valaistu nosturi vei pojan huomion =)
Mä en ole vieläkään kai oikein sisäistäny, ihmiset soittelee ja tulee paljon tekstareita. Veljen kans puhuttiin vähän käytännön asioita...
Ja äidin avomies soitti kännissä ja pitkän riidan haastamisen jälkeen ilmoitti, että mua kiinnostaa vain raha. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Nyt alkaa olee se aika et siitä on vuos kun viimeks puhuin äitin kanssa...
Tuntuu et aika on kuitenki menny nopeesti, ehkä vaan sen takia, et tää ikävä ja kipu tuntuu vielä tuoreelta...
Ei taas pysy silmät päässä...
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Nyt alkaa olee se aika et siitä on vuos kun viimeks puhuin äitin kanssa...
Tuntuu et aika on kuitenki menny nopeesti, ehkä vaan sen takia, et tää ikävä ja kipu tuntuu vielä tuoreelta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Nyt alkaa olee se aika et siitä on vuos kun viimeks puhuin äitin kanssa...
Anteeksi jos olin tökerö:S
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Nyt alkaa olee se aika et siitä on vuos kun viimeks puhuin äitin kanssa...
Anteeksi jos olin tökerö:S
En mä ainakaan huomannu.
:hug: Sinnekkin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitos ja koita saada nukuttua? Minkäikäisiä sun lapset on nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitos ja koita saada nukuttua? Minkäikäisiä sun lapset on nyt?
Poika 4v ja tyttö 1,5v.