Äiti pakotti lapsensa ryhmäseksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
:x kaamea äiti |O |O |O |O

siis hyi helvetti mulla tuli ihan järkyttävä ahdistus kun ajattelee niitä lapsia joiden pitäisi voida luottaa vanhempiinsa ja sitten toinen niistä tekee jotain tuollaista |O

hyväksikäyttäjien kuvat lehtiin nimien kera siinäpä sitte elävät tekonsa kanssa saatana

maitopurkkeihin..

Ei maitopurkkeihin...multa menis ruokahalut kun aina ruokapöydässä ois jonkun tulevaisuuden Jammun kuva esillä.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
:x kaamea äiti |O |O |O |O

siis hyi helvetti mulla tuli ihan järkyttävä ahdistus kun ajattelee niitä lapsia joiden pitäisi voida luottaa vanhempiinsa ja sitten toinen niistä tekee jotain tuollaista |O

hyväksikäyttäjien kuvat lehtiin nimien kera siinäpä sitte elävät tekonsa kanssa saatana

maitopurkkeihin..

Ei maitopurkkeihin...multa menis ruokahalut kun aina ruokapöydässä ois jonkun tulevaisuuden Jammun kuva esillä.

samoin menis joo!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja näkis vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:
Ensimäistä kertaa tuntuu siltä että pitäisi kasata meuhkaava ja raivoava mielenosoitus eduskunnan rappusille.

Voi kuinka rukoilen lasten puolesta että pääsevät rakastaviin koteihin.
:'( :'( :'(

Samoin ajattelen ja rukoilen.

Ilmoita sitten, milloin mielenilmaus alkaa. I'll be there.

Elokuussa järjestettiin ja siellä oli alle 50 ihmistä. Ei päästy edes lehtiin. Täälläkin sitä mainostin moneen kertaan.

Olipas harmillisen vähän väkeä paikalla! Toivottavasti sitä mainostettiin asiallisesti eikä täälläkin mainitulla "halolla perseeseen" tyylillä. Tieto ei ilmeisesti ollut tavoittanut äitejä ja isiä.

Itse en ole ollut tietoinen tapahtumasta, en juurikaan seurannut palstaa kesänaikana, jolloin perheemme täydentyi toisella lapsella.

Asiallisesti mainostettiin. Suuri osa osallistujista oli erään moottoripyöräkerhon jäsenistä. Pahoittelen tylyä vastausta, harmittaa vaan.

no tuota, eiköhän tuo äit ole itsekin joutunut kokemaan vaan pahaa elämässään, ´

tuskin kukaan on koskaan rakastanut, ei tiedä mitä rakkaus on.

on kasvanut perheessä jossa ei rakastettu, arvostettu.

ei pidä itseään tai tyttöjään minkään arvoisena. surullista.

ratkaisu tähän on kasvattaa lapsemme tasa-arvosiesti: pojat töihin ja suut tukkoon, pojilta vaadittava sama ja vahvempi fyysisesti ei saa viedä tilaa ja ääntä ja huomiota kuten tekee nyt.
tytöille sallittava sama äänen käyttö ja näkyvyys ja meluisat leikit ja keskimatto, eikä nurkkaan kotileikkejä leikkimään, vaan keskellä huonetta pitämään elämää automatolle tai witsit ja winksit ja bratsit keskelle huonetta ja tappeluleikit jne sallittava myös tytöille

Miten tuo juttu tiedetään noinyksityiskohtaisesti?
tuollaiset ihmiset eivät todellakaan saa tunnontuskia ja tule itse kertomaan tekosistaan.

kaikki lapset olivat niin pieniä, että tuskin ovat pystyneet kertomaan noin johdonmukaisesti mitä on tapahtunut

Kenellä olisi aikaa, taitoa ja tarmoa alkaa tekemään jotakin tämän asian eteen? Tarvitaan kansanliike. Nettisivut, tiedotusta, organisoitua toimintaa. Mielenosoituksia, vetoomuksia...

Itse olen aivan piipussa, minusta ei siihen hommaan ole. Olen itse insestin uhri ja nyt oma tyttäreni on joutunut pedofiilin uhriksi. Olen aivan turtunut ja murtunut. Hirveä suru ja viha, miksi lapsia ei pystytä suojelemaan näiltä hirviöiltä? Pitäisi nousta vastarintaan ja laittaa muutos tapahtumaan, väkisin. Painostaa eduskuntaa ja mediaa niin voimakkaasti, isolla joukolla, että muutosta ei enää voi välttää!

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Miten tuo juttu tiedetään noinyksityiskohtaisesti?
tuollaiset ihmiset eivät todellakaan saa tunnontuskia ja tule itse kertomaan tekosistaan.

kaikki lapset olivat niin pieniä, että tuskin ovat pystyneet kertomaan noin johdonmukaisesti mitä on tapahtunut

Eikös näitä ollut joku seurannut nettikameroiden välityksellä? Ei olisi yllätys jos olisivat kuvanneetkin juttunsa.

ja sitä kans ettei neuvolassa o mitää huomattu.toi akka kyll pitäs pieksää kunnolla.miten joku voi ny omil lapsillee tollasta tehä.herranen aika sentään.ja noi tuomiot.lapset saa kärsii koko loppu elämänsä ja sitt noi kaverit istuu vaan muutaman vuoden linnas.ja ku on ens kertalaisia tuomio lyhenee.

Tekijän nimi ja kuva lehtiin..hmm... mutta eikös tästä kärsi silloin myös lapset eli uhrit?? Ei jää kenellekään enää epäselväksi ketä käytetty hyväksi.

No niinpä. Asiaan liittyy myös monia muita ongelmia. Vaan eihän nämä raivon sokaisemat ihmiset kykene ajattelemaan järkevästi.

Yhteistyössä