Äiti pakotti lapsensa ryhmäseksiin niin sairasta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomessa rikollinen ei ole rikollinen; eivät varmaankaan tule vankilassa juurikaan kärsimään. Sitä vartenhan myö kaikki muut maksetaan veroja, jotta tuollaset elukat elätetään linnassa. Jos ovat ensikertalaisia, vapautuvat istuttuaan puolet tuomiosta. Monet palstalla toivoivat tyypeille lopetusta saunan takana; ei sellanen kannattais kun sillonhan ne pääsisi liian helpolla. Kidutusta vaan ja hidasta sellaista, jotta eivät koskaan siitä toipuisi. Ja miehiltä ehdottomasti rikoksentekoväline valtiolle! Moisilla elukoilla ei ole mitään ihmisarvoa. Lasten äidille pitäis tehdä pakkosterilointi; ei mitään oikeutta enää koskaan lisääntyä. Laitokseen vaan loppuiäksi eikä koskaan enää vapauteen. Vaikka ei sekään mitään auttaisi. Lapset tuskin tulee koskaan selviämään kokemastaan helvetistä.
Niin, ja se vielä, että noien elukoiden naamat ja nimet pitäis julkaista joka niemen ja notkon sanomalehdissä ja vielä asettaa kielto, etteivät koskaan elämänsä aikana saa vaihtaa henkilöllisyyttään... :kieh:

Viimeksi muokattu:
mua sattuu sydämeen niiden lasten puolesta, mä itken ja raivoan täällä ja sappi kiuhuu. Ei jumalauta, kuinka joku voi tehdä tollasta. Sanokaa, kuinka! Ei vittu! Ne pienet pallerot on joutuneet helvettiin niinä vuosina, jotka niiden elämässä on ne tärkeimmät.

Kuten edellinen sanoi, vittu repisin paljain käsin tai raiskaisin 5 metriä pitkällä ja 10 metriä leveällä halolla.

Toivottavasti vankilassa eivät saa rauhaa

Noi pitäis sulkee loppu iäkseen vankilaan, eikä ikinä pitäis päästää siviiliin. Sit viellä se että siellä sais noita paskoja käydä jokainen kiduttamassa. Tollasia saastoja vois kiduttaa ilman minkäänlaisia tunteita, niitä vaan ei voi laskee tunteviks ihmisiks. Tollaset luonnonoikku äidit ei mun mielestä ansaitse lapsia ollenkaan.

Itelläni 5kk tytär ja en ikimaailmassa tekis sille mitään pahaa. Ja se joka hiuskarvankin mun tyttären päästä taittaa, niin se kärsii loppu elämänsä... Siinä tapauksessa ottaisin oikeuden omiin käsiin.

Tämä on varmaan karmeimpia asioita, joita voi lapselle tapahtua. Ja epäilen ettei siitä voi selvitä ilman traumoja. Rangaistuksen tulisi olla raskas, ehkä jopa oikeasti loppuelämän mittainen suljetussa laitoksessa. Vaan mietinpä tässä myös sitä, mikä vanhemmista on tehnyt sen mitä he ovat. Kuinka sairas lapsuus heillä on ollut ja mitä he ovat joutuneet kärsimään kieroutuakseen näin pahasti?

Yhteistyössä