Äiti on piru tai jotain vastaavaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Tulipa kurja olo...koululainen oli piirtänyt kuvan missä oli piru tai joku vastaava ja vihainen ilme ja siinä luki että äiti! On varmaan piirtänyt sen sen jälkeen kun olen kieltänyt jostain tai komentanut huonosta käytöksestä.

Tuntuu pahalta,että sellaisenako lapsi minut ajattelee...monesti lapsi sanoo että olen tyhmä tai jotain kun joudun kieltämään jostain.

Onko muilla ollut vastaavaa....onko ihan normaalia vai pitäisikö huolestua?

Voi kuule ihan on normaalia, meillä tytöllä oma kiukkupäiväkirja, mihin kirjoitta yleensä kun on paha olo ja ottaa joku asia päähän. Ite neuvoin sen sille, koska moni asia helpottaa kun ei pysty puhuun niin ainakin kirjottaa niistä itelleen. Voi ja kyllä on sielläkin haukuttu koko perhe välillä, mutta niitä ei sen kummemmin puida, jokaisella on oikeus suuttua ja parempi että purkaa sen jollain muulla tavalla kun esim. lyömällä tms.
Eikä se lapsi niin ajattele muutakuin silloin kun on vihanen jostain ;o)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi kuule ihan on normaalia, meillä tytöllä oma kiukkupäiväkirja, mihin kirjoitta yleensä kun on paha olo ja ottaa joku asia päähän. Ite neuvoin sen sille, koska moni asia helpottaa kun ei pysty puhuun niin ainakin kirjottaa niistä itelleen. Voi ja kyllä on sielläkin haukuttu koko perhe välillä, mutta niitä ei sen kummemmin puida, jokaisella on oikeus suuttua ja parempi että purkaa sen jollain muulla tavalla kun esim. lyömällä tms.
Eikä se lapsi niin ajattele muutakuin silloin kun on vihanen jostain ;o)

Voi kiitos vastauksesta!!!

Niin mä ajattelinkin,et hyvähän se on et ilmaisee tunteensa...
...mut silti iski paniikki,et apua olenko mä oikeasti ihan kamala äiti!

Yhteistyössä