äiti on pahin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
päätti oma äiti sit piristää näin häitteni alla...
kattoi mua eilen ja sanoi että olenpa miettiny kui sinä oot tukeva ku ei sitä niin suvussa liiku...olen siis 1v lapsen äiti ja nyt raskaana ja ylipainoa on mut ei älyttömästi ja ihan hyvin menee useiat samat vaatteet ku ennen odotuksia...kai sitä alko hävettää ku morsian on tukeva ja hänen tytär..mun koko on n.M/L ja 44..olenko siis kauhean näköinen hää päivänä?

Älä välitä!!!! Suku on pahin!
Olet varmasti kaunis morsian! :hug:

Mun äidin sisko taas nyt lasketun aikani tienoolla otti ja haukkui vaihteeksi mieheni. Hän kun osti juuri uuden prätkän (meidän yhteisesti sovittu homma) niin täti alkoi saarnata että se on mun miehen tapa hoitaa se, ettei sen tarvii vauvaa hoitaa?! :o Ei todellakaan pidä paikkaansa, mutta näin oli täti päättänyt. Joten mä kyllä päätin, ettei tarte tulla meille vähään aikaan, jos ikinä.... :headwall:

No ei paljon kannata sukulaisten sanomisista piitata. Varmasti näytät ihan hyvältä.

Mun veli on laukonut mulle elämäni aikana vaikka mitä. Ykskerta näki miut sen jälkeen kun olin hiukset leikannut, niin sanoi että len ihan spanielin näköinen :O
Ja yks toinen kerta moitti mua, kun olin päästänyt itseni repsahtamaan (hänen mielestään)...sanoi että näytin ihan keski-ikäiseltä...mut, mähän oon melkein keski-ikäinen :O Ja itse hän kuitenkin kaljuuntui ja muuttui ylipainoiseksi jo parikymppisenä :O

äitisi tulee vielä ihastelemaan teidän vauvaa kun syntyy ja olemaan ylpee kun saa lisää lapsenlapsia. toivottavasti hän hoksaa että elämässä tärkeintä on elämisen ilo, sinne tai tänne muutama kilo!
kuulosti muuten mun äidiltä. voisin kuvitella samanlaisen kommentin. ylipainosta ei voi sanoa, mutta usko pois et jos se ei oo paino niin sit se on joku muu...negatiiviset ihmiset kun on sellaisia. oikeen kultanen äiti silti, pusi pusi *virn

Ei liiku tukevuus teidän suvussa vai? Olisit kysynyt äitikullalta, että oliko tuo tapa viitaata siihen, että isäsi ei olekaan biologinen isäsi vaan joku, jolla tuo tukevuus liikkuu suvussa.

Yhteistyössä