Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap, samaa mieltä

Joillekkin naisille tuo on tärkeää, on hienoa olla niin rehti ja reilu kuin mies (ja miehethän ei ole sen rehdimpiä ja reilumpia kuin naisetkaan) ja hehkutellaan kuinka ei ole kanamainen nainen...mutta totuus on, että reilu ja rehti ja suorapuheinenkin voi olla olemalla ihan selkeesti nainen...tietyllä tavalla tuolla "hyvä äijä", "jätkä" "meriitillä yritetään vaan nostattaa itsensä muiden naisten yli ja alennetaan muut naiset nipottaviksi nalkuttajiksi

huvittavaa.
Mä en itseäni miellä yhtään paremmaksi ku muitakaan naisia, mutta kyllä mä koen että tuo hyväksi jätkäksi sanominen on enemmän hyvä kuin huono asia.
Mä itse olen aina tullu toimeen jopa paremmin poikien kuin tyttöjen kans ja ihan vaan sen takia kun tytöt oikeasti löytää jossain vaiheessa hyvinki hauskaa iltaa jotain ikävää sanomista, liittyi se siihen iltaan tai menneisyyteen. Mä en taida muistaa yhtään biletysiltaa /tyttöjen mökkireissua jossa ei joku olis alkanu kaiveleen jotain vanhoja juttuja ja siitä tietenki alkaa jonkin asteinen sanaharkka.
Miesten kans yleensä asiat sovitaan ja ne jää sinne menneisyyteen.
Miehen sanomiset ja tekemiset ruoditaan monen naisen kesken, mutta mies ei välttämättä itse edes naisensa mielipidettä kuule ja sitten ihmetellään ku mies ei tee mitään mitä emäntä haluaa.
Tai sitten mulla on vaan ollu huono tuuri ku kavereita on jaettu...
Mä en vaan jaksa sen takia innostua mistään tyttöjen iltamista kun tietää mihin ne päättyy.