"Äiti, mä ensin meikkaan!"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nueva

Aktiivinen jäsen
05.06.2009
2 255
0
36
Kerroinkin aiemmin kun tyttö halusi joululahjaksi suoristusraudan.... :xmas: Noh, tuossa äsken totesin neitokaiselle että alas kerätä nuo lelut niin lähdetään kauppaan - tyttö huikkasi: Äiti, mä ensin meikkaan! :whistle: :D Pienestä se lähtee.... ( ikää neidillä vajaa 4v. )

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Pelottavaa...

Omani ovat aivan jälkeenjääneitä: 13-vuotias halusi suoristusraudan ja on alkanut laittaa ripsiväriä toisinaan. :saint: :laugh:

:laugh: Kuule, ole vaan tyytyväinen. :D Mies on ihan helisemässä kun tytsy puhelee suoristusraudoista ja meikeistä ja koruista, vaatteista etc.... sekä rallattelee samalla: Tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä.... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
:laugh: Kuule, ole vaan tyytyväinen. :D Mies on ihan helisemässä kun tytsy puhelee suoristusraudoista ja meikeistä ja koruista, vaatteista etc.... sekä rallattelee samalla: Tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä.... :laugh:

Olenkin tyytyväinen. :D Suorastaan onnellinen ja hämmästynyt. Arvaapa, paljonko rahaakin tässä on säästynyt? :saint: :laugh:

Olenkin tyytyväinen. :D Suorastaan onnellinen ja hämmästynyt. Arvaapa, paljonko rahaakin tässä on säästynyt? :saint: :laugh:

On varmasti. Mutta ihan oikeasti; on mun mielestä nykyään melko hurjaa tuo meno kun miettii että jo ala-asteelaiset meikkaa vahvojakin maalauksia.

*ei vaan minun nuoruudessani* :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:

On varmasti. Mutta ihan oikeasti; on mun mielestä nykyään melko hurjaa tuo meno kun miettii että jo ala-asteelaiset meikkaa vahvojakin maalauksia.

*ei vaan minun nuoruudessani* :xmas:

Mä laitoin ala-asteella liiloja, vihreitä ja sinisiä rajauksia ja pinkkiä huulikiiltoa :D En kyllä joka päivä, mutta usein. Musta koulussa saa jo meikata, jos ei tee siitä sellaista pakkojuttua, ettei pysty ilman liikkumaan missään.

Yhteistyössä