Ois varmaan voinut vetää pultit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks äiti vaan

Vieras
mutta eipä jaksanut.

Oltiin siis eilen molemmat lapsen vanhempainillassa. Lapsella ikää vajaa 4 v ja täti "tuli" hoitamaan siksi aikaa. Oli sovittu, että hakee lapsen jumpalta ja tulevat meill kotiin syömään. Ja sit onkin nukkumaanmenoaika kun tullaan kotiin.

Noh. Venahti vähän vielä toi ilta siellä. Tultiin kotiin vähän vaille 8. Normaalisti 4v. menee sänkyyn jo klo 8. Sit kuuluu iloiset heipat ja täti kertoo: "me tultii vasta ja nyt ruvetaan syömään. " Oltiin vähän että, "tulitte mistä?" "no me käytiin meillä ensin ja ei toi lapsi halunnut siellä syödä. Äsken vasta kerittiin teille. " Ja tästä oli nimenomaan aiemmin puhuttu, että mieluummin tulee meille hoitamaan, eikä viedä lasta heille, kun on toi nukkumaanmenokin niin pian. Ja silti oli pakko viedä heille, eikä ees ruokaa saanut kuin vasta kasilta illalla!!!

kyllä tuo nyt vähintään oli poliisille ilmoitettava asia. lapsella oli kivaa, joten kyllä täti oli TODELLA törkeä. Nälkäänkin meinasi kuolla. Ainoa mistä minä olisin maininnut olisi ollut se, että minun pitää tietää missä lapseni liikkuu eli olisivat ilmoittaneet kun tekevät suunnitelmiin poikkeuksen.

parempi jatkossa että jompikumpi teistä on AINA hoitamassa lasta, (mielummin sinä koska isä voi poiketa sinun antamistasi määräyksistä...) eikä sitten rutista että KUKAAN EI KOSKAAN ota meidän Nico-Camillaa hoitoon

Mitä? Kukaan ei niuhota mun kanssa? Nyyh! :( Oisko auttanut, jos oisin kerotnu, että kyseessä oli anoppi?

Ei kun oikeesti mua eilen ärsytti. Kyseessä ei ole mikään nuori täti, vaan lähes 50v. jolla itsellään liki aikuinen lapsi. Kaikkein eniten ärsytti se, että yleensä kaikenlaisesta vastaavasta on itse aina niin tarkka. Taitaa olla vaan siitä kyse, että saa tehdä oman päänsä mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
mä kyllä oikeesti ymmärrän pointtis, tommonen on ärsyttävää et poiketaan sovitusta :/

mut sinuna antaisin olla koko asian, pääasia, että lapsi on hoidettu ja tyytyväinen, eiks niin?

Kiitos :) Totta puhuen olin hämmästynyt, kun onnistui toi hoidosta sopiminen noinkin helposti.

Yhteistyössä