"Äiti lyö ja äiti on tyhmä"

vakava sosiaalitapaus

Aktiivinen jäsen
25.07.2009
8 060
0
36
Nyt olen sitten kuullut tämän "äiti lyö" jutun omankin pojan suusta :saint: Olen yrittänyt laittaa häntä nukkumaan aiemmin eli jo 21.30 maissa, mutta kun ei pojalle uni maistu. Tuolla se huutaa sängyssä että äiti on tyhmä ja äiti lyö. Välillä juoksentelee tähän olohuoneeseen huutamaan ja äkkiä takaisin peiton alle. Näin se homma etenee :laugh:

Sossut tulee varmaan ja vie multa lapsen, kun lyön sitä :xmas:

Kuulostaa hyyvin tutulta.:) Onneksi meillä hiljeni muksut vähän aikaa sitten. Kuopus nukahtaa hetkessä, tuollainen 3,5v, mutta pojat jotka 5v ja 7v, eivät rauhoitu ikinä vähään aikaan kun sänkyyn ajaa. Ja tulee milloin mitäkin huutelua ym jos sille päälle sattuvat..:)

mun 5v sano mulle tänään että "äiti on tyhmä nainen"
en voi käsittää mistä on tuon keksinyt???
yleensä kotoa opitaan ne mallit joo, mutta mulle EI ole kukaan noin koskaan sanonut, eikä mies muutenkaan tollasia ole puhunut.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Jeps, tuttua! Meillä laps tulee välillä kauhean itkun kanssa minun luo ja parkuu että kun isi löi. Isä kun oli mennyt kieltämään esim. jäätelön oton...

Niin joo ja meillä äiti on tosiaankin sitten aina kakkaa, jos ei laps tykkää jostain asiasta...

Me tehtiin jo rauha :saint: Poika heitteli kirjoja pitkin lattioita ja mä tyynesti kävin sanomassa, että kerää ne sitten aamulla ensimmäiseksi kun nousee ylös. Ei mennyt montaa minuuttia, kun tuo tuli tähän että äiti kiltti, tuu auttamaan mua keräämään kirjat. Sen jälkeen olin kuulemma taas kiltti =) On nää niin ihania :heart:

Yksi ilta minun 3-v. ei halunnut nukkua, vaan temppuili koko ajan. sanoin, että nyt menet nukkumaan tai äiti pitää sinua tiukasti kiinni. Poika tuli kohta viereen ja sanoi hiljaa: "No pidä sitten tiukasti sylissä". Voi pientä...

Meillä 3v ei halua mennä nukkumaan, nyt tullu joku nukkuminen-on-tylsää-kausi. Hirvee vääntö iltasin, että nyt nukkumaan. Ja kun joka ilta ihan samat rutiinit ja samalla kellonlyömällä nukkumaan. Yhtenä iltana jäi leikit isoveljen 14v kans jutut kesken ja sänkyyn meni hirveen huudon ja porun kanssa ja huusi mulle sieltä, sä olet pissa, kakka, pippeli...VITJA!!! Sä olet pissa, kakka, pippeli... VITJA!!!! Vaikka yleensä tuo huutaminen suututtaa ja puutun siihen (ei edes muina iltoina noin rajua), niin kyseisenä iltana en pystynyt meneen komentaan, kun tuo VITJA!!! oli jotenkin niin hupaisa :)

tuo esikoinen aikoinaan saattoi mut erääseen otteeseen noloon tilanteeseen joskus parin vuoden kieppeillä. saattoi kiellettäessä vastata kovaan ääneen "äiti älä hakkaa".
Eikä todellakaan oltu tyttöä hakattu :D

Yhteistyössä