Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nunnuka:
Luulisin että äiti tulisi hakemaan jos vain suinkin ehtisi. Jos hänellä on tänään joku tärkeä työjuttu tms. 37,5 on kyllä kuumetta, mutta lapsi pärjää kyllä siihen saakka kun äiti tulee hakemaan.
Asia olisi pahempi jos äiti toisi lapsen korkeammassa kuumeessa / olisi vaan kotona makaamassa eikä viitsisi hakea lastaan kun laiskotuttaa.
Entäs ne muut lapset siellä hoidossa? NIIN tärkeetä työjuttua ei ole vielä keksitty etten minä tai mieheni menisi hakemaan sairasta lasta kotiin.
Asiat tärkeysjärjestykseen
Niin, onhan se hyvä huudella ja nostaa omaa häntäänsä, jos tekee työtä, josta voi tosiaan niin vaan lähteä. Jotkut ovat työmatkoilla, luennoivat seminaareissa tai ovat vaikka yksinään kaupassa töissä. Usko pois, että useimmat varmaan hakisivat lapsensa pois, jos voisivat. Mutta kaikille se ei vaan ole mahdollista. Joten kannattanee vähän asettua muidenkin asemaan.
Komppaan yhä "?" sanomisia. Esim. minä itse teen sen verran hektistä työtä, että työpaikalta ei yksinkertaisesti pääse noin vain lähtemään "pikkujutun" takia. Kuumetta ei ole niin paljon että olisi vaaraksi lapselle, ja lapsi varmasti pärjää päivän loppuun. Jos ei pärjää, tätä varten on varahakijat. Olen itse YH-äiti, ja kuten sanoin, työni on hektistä. Palavereita, toisella paikkakunnalla vierailuja, myös "?" mainitsemia luentoja.
Anna lapselle kuumelääke niin kuume laskee,
jos olet huolissaan hänen jaksamisestaan. Mutta niin. Yhdyn myös Riivinraudan sanoihin. Ruumiinlämpö kun on jokaisella yksilöllinen. Toiselle lapselle 37,5 voi olla kova paikka, toisella se ei tunnu missään.
Ja kukapa oman lapsensa tuntisi paremmin kuin äiti itse? Kyllä äiti olisi varmasti lapsensa hakenut jos lapsi reagoisi voimakkaasti "pikkulämpöön".