Äitejä Kuopiosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ansa*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täälläpä olisi yksi Kurkimäestä. Välillä päivät kuluvat nopsaan, mutta toisina päivinä seuraa todella kaipaisi. Varsinkin niinä käninä-päivinä... :) Siis seuraa kaipailee äiti 31 v. ja poika 3,5 kk. Tuttuja ei kauheasti Kuopion suunnalla ole, joten uudet kaverit eivät olisi pahitteeksi.

Täällä äiti ja poika Kuopiosta. Olen 31-v. ja poika reilu 5 kk. Olen kaipaillut äitiseuraa ja sattumalta huomasin tämän viestiketjun. Saataisiinko keskenämme keskustelua aikaan - ja toki treffitkin? Meillä kaikilla sattuu näköjään olemaan pojat, ja aika samanikäiset vielä! :)

Oon siis 32 vuotias ja perheeseen kuuluu poika Jimi 9,5 kk, mies ja kissa. Asutaan petosella.
Äippälomaa lopettelen ja palailen töihin tehden aluksi vaan viikonloppuja, toukokuussa palaan kokonaan töihin ja Jimi menee päiväkotiin. Vähän jo jännittää...
Mun s.posti on anu.sahlman@suomi24.fi
Kirjottele sinne...
Palataan Anu

Hei vaan
Kiva olis keskustella ja tavatakin. Me tosiaan asutaan Kurkimäessä, mutta aika paljon liikutaan Petosen ja kaupungin suunnalla. Leevi täyttää kohta 7 kk ja oon tuossa päättänyt olla vielä toisen vuoden kotona eli töihin palailen aikaisintaan syksyllä 2012. Seuraa päiviin olisi siis kiva saada.
Mullekin voi kirjoitella s.postiin tuumuho@hotmail.com.
Missä päin palla asustelet?

Viimeksi muokattu:
Moikka!
Olen 15 vuotias tyttö Kuopiosta ja olisin todella kiinnostunut lapsenhoitohommista, joten ajattelin kirjoitella tänne tavoittaakseni Kuopiolaisia äitejä :). Olen erittäin lapsirakas ja minulla on kokemusta lastenhoidosta aina vauvoista koululaisiin ja koen olevani tarpeeksi kokenut ja vastuuntuntoinen hoitamaan lapsia nuoresta iästäni huolimatta. Olen luotettava ja minulta sujuu niin ruuanlaitto kuin kotityötkin. Pääsen kulkemaan busseilla ja kesällä skootterilla ja voisin hoitaa lapsia viikonloppuisin, arkisin iltapäivinä ja kesällä myös aamupäivisin. Jos sinulla on tarvetta lapsenhoitajalle satunnaisesti niin laita toki meiliä niin tutustutaan! :)
katimi1@luukku.com
Miisa

Yhteistyössä