Aisuruus toteutui

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen viiskymppinen aviomies, jonka fantasia toteutui. Vasta viime vuosina olemme vapautuneet seksissä ja puhuneet kaikenlaista fantasiaa. Minä olen sanonut vaimolle, että haluaisin hänen antavan vieraalle. Vaimo on vastustellut, mutta huomaan hänen kiihottuvan, kun kerron hänelle fantasiatarinoita, jossa häntä panee vieras. Viime viikon lopulla heillä oli työpaikan koulutusmatka Helsinkiin, jossa oltiin kaksi yötä. Sanoin lähtiessä, että nyt voisit toteuttaa ja laitoin kondomipaketin käsilaukkuun. Toisena iltana vaimo lähetteli vihjailevia viestejä ja kuvia yökerhosta. Minä luin ne kalu kovana ja runkkasin jo ensimmäiselle viestille. Sitten puoliltaöin tuli viesti: "Täällä on yksi mies, jonka kanssa voisin mennä, mitä sanot? Vastasin, että anna mennä ja peukku. Sydän hakkasi ja kulli oli kivikovana, runkkasin taas ja laukesin lakanoihin vaimon tyhjälle paikalle. Nukahdin ja heräsin kolmelta. Katsoin heti puhelinta ja siellä oli puoli tuntia sitten tullut viesti: "Homma hoidettu, oli ihanaa". Mietin, että nyt se on sitten tapahtunut, kulliani suorastaan kivisti, kun se seisoi ja ajattelin vaimoani vieraan pantavana. Aamulla kymmeneltä tuli viesti, että juna Seinäjoella klo-aika ja sydän. Hain vaimon junalta ja kyselin asiasta. Hän vain hymyili ja vastaili lyhyesti. Kotona suorastaan kiskoin hänet makuuhuoneeseen. Riisuin hänet ja itseni kädet täristen. Kyselin kysymyksiä miehestä ja seksistä. Vaimo vastaili ja kertoi enemmänkin. Pillu oli läpimärkä ja turvonnut, kestin vain muutaman työnnön ja laukesin sisään.

• Tykkää
Reactions: Lukija551555
Olen viiskymppinen aviomies, jonka fantasia toteutui. Vasta viime vuosina olemme vapautuneet seksissä ja puhuneet kaikenlaista fantasiaa. Minä olen sanonut vaimolle, että haluaisin hänen antavan vieraalle. Vaimo on vastustellut, mutta huomaan hänen kiihottuvan, kun kerron hänelle fantasiatarinoita, jossa häntä panee vieras. Viime viikon lopulla heillä oli työpaikan koulutusmatka Helsinkiin, jossa oltiin kaksi yötä. Sanoin lähtiessä, että nyt voisit toteuttaa ja laitoin kondomipaketin käsilaukkuun. Toisena iltana vaimo lähetteli vihjailevia viestejä ja kuvia yökerhosta. Minä luin ne kalu kovana ja runkkasin jo ensimmäiselle viestille. Sitten puoliltaöin tuli viesti: "Täällä on yksi mies, jonka kanssa voisin mennä, mitä sanot? Vastasin, että anna mennä ja peukku. Sydän hakkasi ja kulli oli kivikovana, runkkasin taas ja laukesin lakanoihin vaimon tyhjälle paikalle. Nukahdin ja heräsin kolmelta. Katsoin heti puhelinta ja siellä oli puoli tuntia sitten tullut viesti: "Homma hoidettu, oli ihanaa". Mietin, että nyt se on sitten tapahtunut, kulliani suorastaan kivisti, kun se seisoi ja ajattelin vaimoani vieraan pantavana. Aamulla kymmeneltä tuli viesti, että juna Seinäjoella klo-aika ja sydän. Hain vaimon junalta ja kyselin asiasta. Hän vain hymyili ja vastaili lyhyesti. Kotona suorastaan kiskoin hänet makuuhuoneeseen. Riisuin hänet ja itseni kädet täristen. Kyselin kysymyksiä miehestä ja seksistä. Vaimo vastaili ja kertoi enemmänkin. Pillu oli läpimärkä ja turvonnut, kestin vain muutaman työnnön ja laukesin sisään.
Ja miltä vaimosta oikeasti tuntui sisimmässään, vai eikö sillä ole sinulle, itsekkäälle mitään väliä? Vaikka hän on vaimosin, niin hän on yhä myös nainen. Itse naisena olisin yhä vastustellut, kuten sinun vaimosikin/naisesi.

Ei nyt se noin mene, mitä kaksi edellistä kirjoittaa. Meillä vaimo käy jokavuotisessa ammatinsa puolen tapahtumassa. Illalla syödään, juodaan ja tanssitaan, hän on innokas tanssija(minä en) ja hotellissa yötä. Kertoo miten on miesten suosiossa, siis tanssissa ja minä olen kuunnellut, enkä ole kyseenalaistanut rouvan iloja. Pari vuotta sitten sanoi että jos on miellyttävää seuraa, niin voit vaikka panna, en pahastu ja pistin kortsut mukaan. Ekana vuonna kortsut tuli takaisin, mutta tänä syksynä oli käynyt flaksi, en ehtinyt edes katsoa onko paketti matkalaukussa, kun hän kertoi olleensa sillälailla, eikä ala kertomaan sen enempää, eikä ole kertonut!
Meidän elämä jatkuu kuin ennenkin, ehkä paremminkin.

Ap vielä kommentoi. Ei ole tulossa eroa, eikä vaimo ole pahoillaan. On ollut kiimaisempi kuin koskaan ja on kertonut tuntemuksistaan. Ei ole (tietääkseni) ikinä pettänyt ja sanoi, että reissussa oli tullut valtava innostus ja kiima, kun tajusi, että nyt voisi olla vieraan kanssa. Sanoo nauttineensa omasta ja miesten flirttailuista. Itse seksi oli ollut melko tavanomaista, mutta tilanne oli tehnyt siitä erityistä. Hississä suutelu, hotellin käytävällä kävely kohti huonetta ja sitten itse touhu. Minulla seisoo nytkin, kun työpaikalla tätä kirjoittelen.

Todella mielenkiintoista/kiihottavaa. Mistä päin Suomea olette muuten

Meillä alkoi "vieraissa" käynti vaimon aloitteesta. Matkustelen paljon = olen poissa kotoa ja joitakin vuosia sitten vaimo ehdotti, että hänen puolesta voitaisiin käydä vieraissa jos huolentii suojauksesta. Olin hieman hämilläni ja totesin, että ok. Eli saamme molemmat käydä vieraissa.

Pakko myöntää, että kiihottaa kovasti kun saan tekstiviestejä tai kuvia mitä hän on touhuillut. En kyllä tunne itseäni aisuriksi vaikka nautinkin siitä, että vaimo nauttii vieraan käsittelystä.
En tosin tiedä käykö aina kun olen poissa tai onko sama henkilö. Itse käyn satunnaisesti vieraissa

Kuinka paljon on sulle kertonut että mitä,miten jne olivat tehneet vieraan kanssa? Jouduitko paljon kyselemään jutusta?
Kyllä kertoi ihan yksityiskohtaisesti heti kun panimme kotiin tullessa. Se oli juuri se, mikä sai minut älyttömään kiihkoon. Kuvaili suutelut, kaikki koskettelut ja etenemisen, miltä vieras kalu oli tuntunut käteen ja suuhun. Ja sitten kun kertoi, miten se työntyi häneen sisään, niin minä laukesin rajusti. Tämä johtui vähintään 50% vaimon puheista. Nytkin työpaikalla kulli kovana, kun ajattelen tuota.

• Tykkää
Reactions: Sgt Pippuri

Yhteistyössä