V
vierailija
Vieras
Olen viiskymppinen aviomies, jonka fantasia toteutui. Vasta viime vuosina olemme vapautuneet seksissä ja puhuneet kaikenlaista fantasiaa. Minä olen sanonut vaimolle, että haluaisin hänen antavan vieraalle. Vaimo on vastustellut, mutta huomaan hänen kiihottuvan, kun kerron hänelle fantasiatarinoita, jossa häntä panee vieras. Viime viikon lopulla heillä oli työpaikan koulutusmatka Helsinkiin, jossa oltiin kaksi yötä. Sanoin lähtiessä, että nyt voisit toteuttaa ja laitoin kondomipaketin käsilaukkuun. Toisena iltana vaimo lähetteli vihjailevia viestejä ja kuvia yökerhosta. Minä luin ne kalu kovana ja runkkasin jo ensimmäiselle viestille. Sitten puoliltaöin tuli viesti: "Täällä on yksi mies, jonka kanssa voisin mennä, mitä sanot? Vastasin, että anna mennä ja peukku. Sydän hakkasi ja kulli oli kivikovana, runkkasin taas ja laukesin lakanoihin vaimon tyhjälle paikalle. Nukahdin ja heräsin kolmelta. Katsoin heti puhelinta ja siellä oli puoli tuntia sitten tullut viesti: "Homma hoidettu, oli ihanaa". Mietin, että nyt se on sitten tapahtunut, kulliani suorastaan kivisti, kun se seisoi ja ajattelin vaimoani vieraan pantavana. Aamulla kymmeneltä tuli viesti, että juna Seinäjoella klo-aika ja sydän. Hain vaimon junalta ja kyselin asiasta. Hän vain hymyili ja vastaili lyhyesti. Kotona suorastaan kiskoin hänet makuuhuoneeseen. Riisuin hänet ja itseni kädet täristen. Kyselin kysymyksiä miehestä ja seksistä. Vaimo vastaili ja kertoi enemmänkin. Pillu oli läpimärkä ja turvonnut, kestin vain muutaman työnnön ja laukesin sisään.