aisankannattaja-gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyvä

Vieras
Hei,
Tutkimusten mukaan n. 10% perheissä olevista lapsista eivät ole kasvattajaisän biologisia lapsia, vaikka hän niin luuleekin. Voitko sinä arvon Elli tunnustaa täällä, että lapsesi ei olekaan miehesi, vaikka hän luulee niin? Tehdään pieni gallup.

Ja sama koskee myös miehiä. Kasvatatko tietoisesti toisen miehen petoksella siitettyä lasta?

Minä epäilen, että lapseni on erään toisen mutta kyse on vain epäilystä. Hairahduin nimittäin kerran harhapoluille ja ehkäisy jäi siinä huumassa. Mutta olen siitä todella paljon itseäni jo ruoskinut että kyllä se jo riittää. Mieheni rakastaa lasta enlä halua sitä rakkautta tuhota.

Kaikki lapseni ovat aviomieheni siittämiä 110 % varmuudella. Luulenpa, että 10 % on hieman yläkanttiin arvioitu, ehkä 1 % voisi olla lähempänä tai ei sitäkään.

Minulla on pieni aavistus, että entisen naapurini poika saattaisi olla minun alta. Kävin joskus panemassa naapurin pikkurouvaa ja aina ei ollut kumia mukana. Pikkurouva ei näet ollut kovin tarkka tavarastaan. Tosin kävi siellä muitakin, joten olen korkeintaan kollektiivisessa vastuussa.
Poika nimittäin oli kuulemma laitettu alulle heti naapurin miehen ulkomaankomennuksen päätyttyä viitisen vuotta sitten ja syntyi seitsenkuisena "keskosena" (painoa 4 kg ja risat :D )

Minulla on Marin kanssa vähän samat fiilikset minun lapsestani. Se on lähes varmasti erään ihanan työkaverini. Yritimme lasta mieheni kanssa jo vuoden ennen kuin olin pari kertaa työkaverini kanssa ja heti tärppäsi. Epäilen että mieheni ei ole niin hedelmällinen kuin työkaverini. Mutta mies rakastaa lasta ja on hänestä ylpeä ja en tätä kyllä vie mieheltäni pois. Pidän ihanan salaisuuteni, ne kiihkeät hetket, syvällä sydämessäni ja tutkiskelen niitä siellä.

Lapseni ovat vuorenvarmasti ex-mieheni, koska en häntä pettänyt. Asian kanssa on helppo elää ja toisaalta lasten ulkonäöstä voi poimia suoraan tiettyjä ominaisuuksia, joista voi helposti sanoa, että tuo piirre on peritty isältä ja tuo taas äidiltä jne.

Ajatelkaapas näitä Ruotsin kuninkaallisia!
Viktoria on iso ja kolho kuin isänsä. leveä svedunaama ja isot hampaat. Poika on lähes samanlainen, ehkä pikkusen enempi äitiinsä.
Nuorin, eli Madelaine on aivan eri puusta tehty. Hoikka, kaunis ja fiksu.
Kunkulla itsellään on lukihäirioö, kuten Viktorialla ja pojallakin on.
Madelainella ei ole ja lukihäiriö jos mikä on periintyvää.

Eli onko naapurimaassamme aisaakannatteleva Tarzan ?

Ex-vaimo halusi kovasti lapsen, minä en. Aloin epäilemään, ettei hän huolehdi ehkäisystä. Koska minulla oli jo lapsia edellisestä liitosta, annoin steriloida itseni.

Seksin saralla oli kuivempi kausi meneillään, joten suostuin lapsen tekoon. Johan alkoi peitto heilumaan. Tätä kesti lähes kaksi vuotta, kunnes vaimo tuli raskaaksi. Tuli minulle iloiten kertomaan asiasta, jolloin kerroin olevani steriloitu ja ilmoitin hakevani avioeroa. Joutukoon joku muu maksumieheksi. Oli onnksi avioehto ja muija sitämyöten pakkauspuuhiin.

No, molemmat varmaan olimme yhtä konnia.

Alkuperäinen kirjoittaja Aisaa käyttänyt:
Ex-vaimo halusi kovasti lapsen, minä en. Aloin epäilemään, ettei hän huolehdi ehkäisystä. Koska minulla oli jo lapsia edellisestä liitosta, annoin steriloida itseni.

Seksin saralla oli kuivempi kausi meneillään, joten suostuin lapsen tekoon. Johan alkoi peitto heilumaan. Tätä kesti lähes kaksi vuotta, kunnes vaimo tuli raskaaksi. Tuli minulle iloiten kertomaan asiasta, jolloin kerroin olevani steriloitu ja ilmoitin hakevani avioeroa. Joutukoon joku muu maksumieheksi. Oli onnksi avioehto ja muija sitämyöten pakkauspuuhiin.

No, molemmat varmaan olimme yhtä konnia.

Olipa teillä ihana suhde. Vahinko että se päättyi.

Lapseni ovat ex-mieheni varmuudella.
Itsestäni en tiedä, muistutan aika paljon naapurin setää ja hänen tytärtään ja tästä on joku joskus jotain vihjaillutkin. Äiti on jo kuollut enkä ikinä olisi voinut kysyäkään.
Asia ei minua haittaa, lapsuus oli onnellinen ja koti rakastava, että väliäkö tuolla loppujen lopuksi.

Ex-miehelläni on lapsi toisen naisen kanssa. Nainen on naimisissa ja aviomies luulee olevansa lapsen isä.

Lapsen isästä, ex-miehestäni, ei voi erehtyä koska tämä lapsi on aivan biologisen isänsä näköinen sekä yhteisen lapsemme näköinen. Ex-mieheni ja lapsen äiti ovat molemmat myöntäneet että lapsi on ex-mieheni.

Omat lapseni ovat varmasti ex-mieheni, en oie pettänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Ex-miehelläni on lapsi toisen naisen kanssa. Nainen on naimisissa ja aviomies luulee olevansa lapsen isä.

Lapsen isästä, ex-miehestäni, ei voi erehtyä koska tämä lapsi on aivan biologisen isänsä näköinen sekä yhteisen lapsemme näköinen. Ex-mieheni ja lapsen äiti ovat molemmat myöntäneet että lapsi on ex-mieheni.

Omat lapseni ovat varmasti ex-mieheni, en oie pettänyt.

Ex-miehesi on kohtalainen sonni :)
Respectiä tulee....

Epäilen nykyisen mieheni lapsen olevan jonkun toisen kuin hänen. Lapsessa ei ole mitään yhteistä tekijää miehen kanssa, kasvatuksen tuloksena tietysti jotkut käytöstavat ovat samantyyppisiä.
Heillä oli vaikeuksia saada lasta ja sitten tällainen "käenpoikanen" syntyi. En uskalla vihjatakaan hänelle tästä mahdollisuudesta, vaikka hänen oma sukulaisensa siitä epäilystä minulle ensin kertoikin.
Vaimonsa jäi myöhemmin kiinni uskottomuudesta ja liitto loppui siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja hupsis sentään:
Epäilen nykyisen mieheni lapsen olevan jonkun toisen kuin hänen. Lapsessa ei ole mitään yhteistä tekijää miehen kanssa, kasvatuksen tuloksena tietysti jotkut käytöstavat ovat samantyyppisiä.
Heillä oli vaikeuksia saada lasta ja sitten tällainen "käenpoikanen" syntyi. En uskalla vihjatakaan hänelle tästä mahdollisuudesta, vaikka hänen oma sukulaisensa siitä epäilystä minulle ensin kertoikin.
Vaimonsa jäi myöhemmin kiinni uskottomuudesta ja liitto loppui siihen.

Ja sun ukollesi ei paljon respectiä satele. Katu-uskottavuus 0!

...ja vielä ihmetellään miksi DNA-testejä tarvitaan. Suurempaa petosta miestä kohtaan ei voi olla olemassakaan. Ja sama toisinpäin, DNA-testi velvoittaa miehen myös pitämään huolta jälkeläisestään.

Onhan niin paljon adoptoituja lapsiakin, että ei se biologia aina merkitse paljon mitään. Jos mies on onnellinen ja ylpeä lapsestaan, jota on kasvattanut pienestä pitäen, eivätkö kaikki ole onnellisia?

Mitä sitten tehtäisiin tälle lapselle, joka osoittautuisi jonkun muun kuin isänä pitämänsä miehen lapseksi? Hän siitä kärsisi eniten, etenkin jos "isä" olisi niin kypsymätön, että kääntäisi selkänsä eikä enää haluaisi olla missään tekemisissä.

Monissa maissa on edelleen käytäntö, että jos mies ei saa lasta, joku toinen luvalla siittää naisen. Ja jos nainen ei saa lasta, voi esim. hänen sisarensa tehdä hänelle lapset. Niinhän meilläkin tapahtuu, kun on spermapankkeja yms. Mikä siinä on sitten niin kauheaa, jos homma hoituu ilman byrokratiaa?

Ystävälle alettiin syöttämään selvää paskaa siitä että hän on onnistunut panemaan muijansa paksuksi, mainitsin aisankannattajan roolista ja hänen teettämän isyystestin jälkeen ex-nainen lähti lapsen kanssa kadulle.
Karua mutta oma vika.

Nykyään sittemmin löytänyt elämänkumppanin.

Avioehto ja isyystesti pakolliseksi!

Alkuperäinen kirjoittaja hupsis sentään:
...Monissa maissa on edelleen käytäntö, että jos mies ei saa lasta, joku toinen luvalla siittää naisen. Ja jos nainen ei saa lasta, voi esim. hänen sisarensa tehdä hänelle lapset....

Monissa maissa on myös edelleen käytäntö, että jos aviopuoliso syyllistyy huoruuteen, hänet kivitetään. Toki, kuitenkin onneksi nykyisin, teloitetaan inhimillisesti niskaan ampumalla rynnäkkökiväärillä.

Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Onko se huoruutta, jos nainen hakeutuu muualla raskaaksi kun oma mies on tuhkis? Oikeastaan mitalin ansaitsisi, on antanut miehen säilyttää kasvonsa.

No, niin kasvothan säilyvät siinä kun koko muu porukka tietää missä lapsi on saanut alkunsa?

Tietysti tälläiset asiat selviävät :DD

Onko se huoruutta, jos nainen hakeutuu muualla raskaaksi kun oma mies on tuhkis? Oikeastaan mitalin ansaitsisi, on antanut miehen säilyttää kasvonsa.

On! Oikeasti turpaansa ansaitsisi, kun on tehnyt miehestään halveksitun napalangon!

Hmph! Kummallista logiikkaa!!??!

Alkuperäinen kirjoittaja Rike!:

No, niin kasvothan säilyvät siinä kun koko muu porukka tietää missä lapsi on saanut alkunsa?

Tietysti tälläiset asiat selviävät :DD

Mutta mutta, kuka haluaa säilyttää niin venähtäneen naaman ?

Asian oikean laidanhan tietää vain nainen ja se toinen mies saattaa epäillä, jos on enää lähettyvillä. Ketään ei ole loukattu eikä häväisty!

Alkakaa nyt katsella niitä lapsianne sillä silmällä ja vaatikaa dna-testit, niin tulette onnellisiksi. Vai tuletteko?

Alkakaa nyt katsella niitä lapsianne sillä silmällä ja vaatikaa dna-testit, niin tulette onnellisiksi. Vai tuletteko?

Yks meijän lapsista näyttää vähän semmoselta mulatilta, mutta muija on sanonut, että tuli juotua liian paljo kahvia sillon raskausaikana. Niin se varmaan on!

Yhteistyössä