V
Venakko Milanna
Vieras
Pitääkö airbag poista jos vauva on etupenkillä? Vai saako ollenkaan vauvalle olla etupenkillä ja urheiluatolla vielä? En tiedä onko väliä, mut kysyn silti...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitääkö airbag poista jos vauva on etupenkillä? Vai saako ollenkaan vauvalle olla etupenkillä ja urheiluatolla vielä? En tiedä onko väliä, mut kysyn silti...
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26053882:ei ollenkaan etupenkillä, missään autossa, vaikka turvatyynyt olis kytketty pois.
meillä huomenna pitkää matka autolla, miten mä sitten annan sille tutin jos se heitä pois tai alkaa huuta? Kuulin että autoliikeessä ne laita pois ainakin sen airbagin saman tien
Ajat tienlaitaan ja käyt laittaan sille tutin suuhun ja jatkat matkaa.
mutta jos se huuta kokoajan![]()
mutta jos se huuta kokoajan![]()
Vois muutenki olla haasteellista ajaa niin, että oikealla kädellä pitää koko ajan tuttia toisen suussa tai etsii mihin se nyt putosi.
toiset osaa ajaa.
mulla on lapsi aina etupenkillä kun ei ole airbagia, joudun vähän väliä tunkea tuttia takaisin suuhun kun sylkee sitä pois ja huutaa kurkku suorana. Ei ongelmaa, söisin vaikka kiinalaista ruokaa puikoilla siinä samalla jos niikseen tulee![]()
mulla on lapsi aina etupenkillä kun ei ole airbagia, joudun vähän väliä tunkea tuttia takaisin suuhun kun sylkee sitä pois ja huutaa kurkku suorana. Ei ongelmaa, söisin vaikka kiinalaista ruokaa puikoilla siinä samalla jos niikseen tulee![]()
Joo mutta minä en luottaisi että Venakon aivoilla mitään airbagia kytketään pois päältä.
Madametussu: Mikä auto sinulla on ja vuosimalli?
Niin ja Venakko, minä en kyllä ketään lapsistani ole kuljettanut etupenkillä, enkä kyllä suosittele kuljettamaan, vaikka turvatyynyt saisi kytkettyä pois.
Mikä auto sulla Venakko on?
Vaimolla oli joskus Micra, siinä ei ollut turvatyynyjä ja siinä saattoi kuljettaa etupenkillä vauvaa, mutta sen jälkeen ei olla kyllä missään autossa kuljetettu edessä.