AirBag ja vauvan istuin etupenkillä+urheiluauto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Pitääkö airbag poista jos vauva on etupenkillä? Vai saako ollenkaan vauvalle olla etupenkillä ja urheiluatolla vielä? En tiedä onko väliä, mut kysyn silti...

meillä huomenna pitkää matka autolla, miten mä sitten annan sille tutin jos se heitä pois tai alkaa huuta? Kuulin että autoliikeessä ne laita pois ainakin sen airbagin saman tien

[QUOTE="miw";26053949]Et sitten itse ajaessasi viihdyttäisit itkevää lasta samalla :O[/QUOTE]

mulla on lapsi aina etupenkillä kun ei ole airbagia, joudun vähän väliä tunkea tuttia takaisin suuhun kun sylkee sitä pois ja huutaa kurkku suorana. Ei ongelmaa, söisin vaikka kiinalaista ruokaa puikoilla siinä samalla jos niikseen tulee :whistle:

mulla on lapsi aina etupenkillä kun ei ole airbagia, joudun vähän väliä tunkea tuttia takaisin suuhun kun sylkee sitä pois ja huutaa kurkku suorana. Ei ongelmaa, söisin vaikka kiinalaista ruokaa puikoilla siinä samalla jos niikseen tulee :whistle:

Madametussu: Mikä auto sinulla on ja vuosimalli?
Niin ja Venakko, minä en kyllä ketään lapsistani ole kuljettanut etupenkillä, enkä kyllä suosittele kuljettamaan, vaikka turvatyynyt saisi kytkettyä pois.
Mikä auto sulla Venakko on?
Vaimolla oli joskus Micra, siinä ei ollut turvatyynyjä ja siinä saattoi kuljettaa etupenkillä vauvaa, mutta sen jälkeen ei olla kyllä missään autossa kuljetettu edessä.

Älä yllytä, Milanna EI ole hyvä kuski joten on parempi että hän katsoo tiukasti eteenpäin ja keskittyy vain ja ainoastaan ajamiseen.

Madametussu: Mikä auto sinulla on ja vuosimalli?
Niin ja Venakko, minä en kyllä ketään lapsistani ole kuljettanut etupenkillä, enkä kyllä suosittele kuljettamaan, vaikka turvatyynyt saisi kytkettyä pois.
Mikä auto sulla Venakko on?
Vaimolla oli joskus Micra, siinä ei ollut turvatyynyjä ja siinä saattoi kuljettaa etupenkillä vauvaa, mutta sen jälkeen ei olla kyllä missään autossa kuljetettu edessä.

Toyota Carina2 vm -86 :D Takapenkin turvavyöt ei edes riittäisi turvakaukalon ympäri vaikka haluaisin takapenkillä pitää.
Tuo auto on puhdasta rautaa, ei o tehty muovista niinku nykyajan autot, vaikka rekka tulis päin niin korkeintaan lommo tulis :D

Yhteistyössä