Aion viedä lapset Venäjälle niiden faijan tietämättä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kiitokset, tällöin siis saa varmasti lapsilisät ja elaritki jos ei noiden faija heti kyttiä perään soita :whistle:
Näin. Ongelma voi syntyä sitten muissa tuloissa. Eli jos olet nyt saanut esim työttömyyspäivärahaa, niin silloinhan et Venäjälle voi lähteä. Sitä en muuten osaa sanoa, miten Venäjällä tienaamasi tulot vaikuttavat. Mulla kun ei ole hajuakaan, maksatko niistä veroja Suomeen vai Venäjälle. Tämä kiinnostaisi itseänikin, jos jonain päivänä tästä ponkaisee kotimaasta pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Jos virallisesti maasta muutat niin kyllä kaikki tuet menee, jossain eu-maassa jos asuu niin esim. eläke karttuu yms. mutta Venäjä ei näihin kuulu. Kaikki menee.
Näin. Mutta jos muuttaa epävirallisesti eli edelleen on nykyisessä asunnossaan kirjoilla, maksaa siitä vuokran jne, niin saa sitä Venäjälläkin majailla.

Juu saa tietyn ajan majailla. Sitä en muista kuinka monta päivää vuodessa saa olla pois Suomesta ilman että menee etuudet.
Älä sinne Venäjälle lähde, tule Turkuun!!!!!! :flower:

Mun suvussa on tapaus, jossa nainen (Venäjältä lähtöisin) oikeesti yritti viedä lapsen Venäjälle. Ilmeisesti alkuun olis ollu pyrkimys viedä vähäks aikaa, mutta jos olis päässy, ni ei taatusti isä olis enää tyttöään koskaan nähny. Semmonen muija se...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuliko kakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Et kyl saatana lähde yhtään mihinkään |O

Tuo sinun uus nimimerkki on kyllä aivan loistava, herää vaan kysymys että tuliko se vai ei :o

No ei se nyt oo tullut. Mä vaihan sen sitten semmoseen että "Kakka tuli" - jos se tulee.

Okei, hyvä että pidät meidät tilanteen tasalla :D

Et kyl saatana lähde yhtään mihinkään |O

:laugh: no hittojako mä täällä oulussa!!! AHISTAA!!!

No muuta Raumalle! Täälläki on Onnela!

ei saakeli :D no onko siellä miehiä? pitkätukkia? ja kuinka kaukana stadista?

En mä tiiä kato kun jos mä meen sinne niin en mä näe mitään... en tiiä minkä takia... Ja pirun kaukana stadista, 250km.

Yhteistyössä