Aion pettää miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syntinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Syntinen

Vieras
Oman ukon kanssa ei seksi kiinnosta enää yhtään, ei ole kiinnostanut enää vuosiin, ja löysin sitten netistä kivan äijän, jonka kanssa on jo tovi tullut viestiteltyä ja soiteltua. Nyt on eka tapaaminen sovittu ja hotelli varattu, joten se on sitten menoa. Jännittää minkälaisen morkkiksen saan, sillä ekaa kertaa olen tässä matkassa...

Ps. En aio erota, vaan sekä syödä kakun että pitää sen!

Oman ukon kanssa ei seksi kiinnosta enää yhtään, ei ole kiinnostanut enää vuosiin, ja löysin sitten netistä kivan äijän, jonka kanssa on jo tovi tullut viestiteltyä ja soiteltua. Nyt on eka tapaaminen sovittu ja hotelli varattu, joten se on sitten menoa. Jännittää minkälaisen morkkiksen saan, sillä ekaa kertaa olen tässä matkassa...

Niinpä. Toivottavasti miehesi myös löytää toisen naisen. Silloin sinun ei tarvitse miettiä omia tekoja. Ihmettelen kyllä suuresti mitä ihmettä te olette miehesi kanssa yhdessä.

Viimeksi muokattu:
Toivottavasti teillä on myös pieniä lapsia, joille voit jonain päivänä näyttää tuon postauksesi, kuinka "äiti päätti pistää kaiken paskaks". Eroa ennemmin ja nai sen jälkeen vaikka kaikkea, mikä omin jaloin liikkuu...

Sorry to say, mutta olen surullinen sun puolestas...

Odotas kun näet sen nettimiehen. Yleensä ne valehtelevat kaiken itsestään ja lähettävät kuvankäsittelyohjelmalla kaunistetun nuoruudenkuvansa.
Siellä voi tulla vastaan joku läskimaha-kuvatus, joka ei ole yhtään kiinnostava.

Viimeksi muokattu:
Odotas kun näet sen nettimiehen. Yleensä ne valehtelevat kaiken itsestään ja lähettävät kuvankäsittelyohjelmalla kaunistetun nuoruudenkuvansa.
Siellä voi tulla vastaan joku läskimaha-kuvatus, joka ei ole yhtään kiinnostava.

Olin aikeissa kirjoittaa ihan samaa, että jos ap todellakin uskoo löytävänsä elämänsä seikkailun, niin kannattaisi vähän jarrutella sekä miettiä varmuuden vuoksi keinoa perääntyä tilanteesta pois. Kyse on vähän kuin lottoarvonnasta, että harva saa sen täyden rivin ja suurimmalle osalle jää vain lappu käteen. Ne nettitutut ovat livenä enemmistö ihan tylsiä tai ei vaan sopivan oloisia, mutta kaippa jokaisen täytyy käydä sitä päätään hakkaamassa seinään ennen kuin uskoo.

Viimeksi muokattu:
Mitä te muut ihiset sitten tulette tänne puhumaan ellette tälläisistä asioista? Kyllä pettäjillekin pitää löytyä myötätuntoa.

Rohkaisen sinua kuitenkin muuttamaan jotain suhteessanne jos mies ei enää kiinnosta. Menkää ostamaan miehellesi uudet tyylikkäät vaatteet, uusia boksereita ja tuoksu mitkä saa sinut innostumaan ehkä enemmän miehestäsi.....

Hyvinhän sinulla on asiat. Eihän järvi soutamisesta kulu ...;))
Netistä löytyy joskus ihan hyviä tyyppejä...
Minäkin olen muutaman löytänyt.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä