Aion pettää avomiestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vakituinen musta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vakituinen musta

Vieras
En ole ikinä hyväksynyt pettämistä, mutta mies sen teki ensin. Rikkoi luottamuksen valheillaan monta kertaa. En tiedä millä asteella on ollut, eikä kiinnostakaan. Huomasin ajan jälkeen, että en voi ikinä unohtaa ja antaa anteeksi. En halua suhdetta, jossa ei saa kunnioitusta kuin niinä hetkinä, kun on pakkaamassa tavaroitaan.

Sattumalta kaupungilla ollessa tapasin erään miehen ja kipinät säihkyivät heti. Minulle käy erittän harvoin niin. Horoskooppien mukaankin olisimme täydellisesti, intohimoisesti yhteensopivat. En ole ikinä uskonut horoskooppeihin, mutta vuosien aikana olen huomannut, että miesasioissa ne ovat aina pitäneet paikkansa!

Tapaamani mies totesi vain, että minulla ei ole sormusta. Ei ole, eikä tule. En ole kertonut että minulla on lapsia. Enkä aio kertoakaan, ellei mies vaikuttaisi siltä, että haluaa jotain vakavampaa (en usko että on sillä mielin) Avopuolisoni kanssa en ole onnellinen, en rakasta häntä, en halua koskettaa häntä, haluan erota. Menee aikansa, että saan käytännön asiat järjestettyä. Toisaalta en halua toisen miehen kanssa parisuhdetta ja avopuolisoni on arjessa täydellinen kumppani. Se rakkaus vaan puuttuu.

Elämä on liian lyhyt. Aion nauttia siitä, kun saan eteeni nautinnon hetkiä. Mietin tapaamisen jälkeen monta viikkoa, mitä teen tai en tee. Tapaan miehen uudelleen viikonloppuna, olemme tekstiviesteilleet useita kertoja viikossa. Ihan tavallisia kuulumisia. Välillämme oli heti sähköä, syvät, intohimoiset katseet ja viihdyimme yhdessä. Ehkä elämääni ei ole tarkoitettu pysyvää rakkautta, mutta en koe huonoa omaatuntoa siitä miten ilta etenee. Menen tunteen mukana, nautin hetkestä.

Yhteistyössä