aion lopettaa elämäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirpaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirpaus

Vieras
huomenna se tapahtuu, suukotan ja halaanlapsiani viimesen kerran rakastelen miehen kanssa jäähyväisiksi ja sit se on siinä

enempään en pysty enkä taivu

mut on murrettu pala palalta eikä ehjää enää saa millään

ratkasua ei ole

puhuminen ei auta itkeminen ei auta

vaan kuolema auttaa pois tästä helvetistä

Joo, älä yritä edes vetää muita tohon paskaan mukaan. Joillakin meistä on vielä elämänhalua eikä siiihen tarvita mitään draamanhakijoita mukaan koska arki on ihan yhtä ankara suurimmalle osalle meistä. Jos ahdistaa niin vedä itsesi jojoon mutta älä tule jakamaan sitä paskaa muille.

Höpsis. Jos et muuten niin lastesi vuoksi sinun on jatkettava. Et äitinä halua tuhota heidän elämäänsä jonka itsemurhan tehnyt äiti tekisi. Joku järki vaikka olisit kuinka masentunut. Älä ajattele noin paljon itseäsi, ajattele lapsiasi.

hirvittävät velat niskassa ei varmuutta toimeentulosta siinä se on oikein vastuullisen äidin malli lapsille

kyllä niiden on parempi ilman mua isänsä hoitaa ja pitää huolen ja yh-isäthän on sankareita

ja sulle "vieras", mä en ole vetämässä sua mukaan mihinkään, ei olis ollu pakko avata koko aihetta, kun hyvin näit, mitä asia koskee

mutta ilmeisesti tuli hyvä mieli kun sait satuttaa sanoillas

Joojoo, on tosiaan kiva läpikäydä vaikka murrosikä ja ajatella että kun äiti tappo itsensä niin kyllä mäkin sitten varmaan pärjään...

Mieheni serkku tappoi itsensä juuri murrosiässä eikä isän tekemä itsari varmaan asiaa auttanut. Että toki jos haluat ettei ne lapsesi kauaa tämän maan resursseja kuluta niin toki toi on helppo tapa tappaa lapsensakin kun ne seuraavat äidin esimerkkiä. Onnea vain.

se on takuulla pahempi lapsille elää sekopään kanssa kun ilman äitiä
mä sairastutan vaan muutkin ympäriltäni

ihan niin ku ne lapset yksin jäis, niillä on hyvä isä, jonka kanssa niillä on hyvä elämä

ei mitään kriisipäivystyksiä, niiden aika meni jo

Sä oot hirvee ihminen. Oletko yhtään ajatellut miten pahasti sä pilaat lastes elämän? Olkoot kuinka hyvä isä vaan.
Tai jollei sua sun lapset kiinnosta niin mietippä miten paljon sun vanhemmat kärsii jos tapat ittes? Ja muu perhe, suku ja ystävät?

Itsemurha on itsekkään ihmisen ratkaisu.

Älä tee niin itsekkäästi!Mulla oli vuosikausia masennusta ja ahdistusta ja elämänilo tipotiessään, mutta sinnittelin.Nyt on kaksi ihanaa lasta ja välillä vaikeaa, mutta tää on vaan elämää.

Huomenta!

Mitä jos kuitenkin soittaisit terveysasemallesi aamulla ja varaisit päivystysaikaa. Näinä päivinä velkaa nyt on kaikilla, joillakin enemmän. Ei se maailma siihen kaadu vaikka raha-asiat nyt päin persettä olisikin. Et varmasti ole ainoa.

Tällä hetkellä varmasti tuntuu sietämättömältä, mutta ei se tarkoita sitä, että niin aina olisi. Ei sen takia kannata elämääsi ja perheen äitiä menettää. Ahdistukseen ja masennukseen löytyy lääkkeitä ja ammattiapuakin varmasti saa. Aina niistä on apua ollut, kun on avun vastaanottanut.

Äiti on lapsille aina rakas oli sen asiat miten huonosti vain. Kukaan muu ihminen ei voi korvata oikeaa äitiä. Oletko koskaan menettänyt rakasta ihmistä? Tiedätkö mitä toisen poismeno voi aiheuttaa muille? Suomessa et jää varmasti ilman apua vaikka olisi velkaa pilvin pimein ja huolia vaikka muille jakaa. Niitä meillä kaikilla on enemmän tai vähemmän. Avun pyytäminen ei maksa mitään ja parasta mitä voit tehdä lapsille on olla heidän läsnä. Toivotan sulle kaikkea hyvää ja toivon että asiat menevät parempaan suuntaan....

turha sieltä on huudella kenenkään että itsekästä, mieti lapsias. tuossa tilassa ei tosiaan osaa ajatella muuta kun itseään ja pikaista poispääsyä.
aapee vois nyt kuitenkin miettiä vielä muutaman kerran uudestaan ennenkö hölmöilee viimesen kerran.

Onko tämä hätähuuto, vai miksi kirjoitit aikeistasi? Anna kuule elämäs nyt heti Jumalan käsiin Jeesukselle . Ei tässä maailmassa ole mitään parempaa. Avaa vaikka tv7 telkkarista tai netistä.
Toivon myös, että hommaat itsesi heti lääkäriin ja apua saamaan. Olet kuitenkin rakas läheisillesi. Älä tee sitä.

Minä olen ehkä vanhanaikainen tässä suhteessa, mutta minusta ihmisellä ei ole oikeutta ottaa omaa elämäänsä. Olen itsekin ollut masentunut ja toivonut kuolemaa, joten tiedän miltä tuntuu kun luulee, että kukaan ei välitä, mutta järjellä ajateltuna tiedät, että kyllä susta välitetään. Jos tapat itsesi teet samalla kauheimman teon mitä voit lapsille, miehellesi, ystävillesi ja muille läheisille tehdä, sillä vaikka kirjoitaisit mitä itsemurhaviestiin tai sanoisit mitä tahansa he tulevat syyttämään itseään tapahtuneesta koko loppuikänsä. Haluatko, että lapsesi joutuvat myös elämään ahdistuksessa koko elämänsä sinun tekosi vuoksi? Jos et, niin haet apua etkä uhkaile itsemurhalla.

Mun luokkakaveri ampui itsensä. Tapauksesta 10 vuotta ja vieläkin kun juttelee porukoiden kanssa niin hirvittävän moni on vihainen, surullinen...Jättää kyllä syvät arvet moniin ihmisiin. Ja tosi kauaksi aikaa.

Kuules, velat ei ole mikään syy riistää itseltä henkeään ja jättää lapset elämään ilman äitiä! Raha on vaan rahaa, sitä joko on tai sitä ei ole mutta sen takia ei todellakaan kannata kuolla. Kyllä ne asiat aina jotenkin selviää joskus! Ja tiedän mistä puhun. Itsellä ulosotossa iso summa jota lyhennän, ja en tiedä edes koska olen veloista vapaa. Mutta uskon että se päivä vielä joskus tulee.

Sä oot hirvee ihminen. Oletko yhtään ajatellut miten pahasti sä pilaat lastes elämän? Olkoot kuinka hyvä isä vaan.
Tai jollei sua sun lapset kiinnosta niin mietippä miten paljon sun vanhemmat kärsii jos tapat ittes? Ja muu perhe, suku ja ystävät?

Itsemurha on itsekkään ihmisen ratkaisu.

Sä oot hirvee ihminen kun tommosta menet sanomaan kenellekään, ja varsinkin sellsiselle, jolla on jo kaikki huonosti. Ketä luulet tuon poljetun polkemisesi auttavan!? Mieti vähän mitä lauot!!

Älä hyvä ihminen tee sitä,voin vannoa että joskus vielä olet onnellinen,velat ja muut saat kuntoon ja ilman ruokaa + perustarpeita ei suomessa joudu elämään.Jos asuntovelkaa niin myy asunnon,jos muita velkoja niin tekee maksusuunnitelman,pyytää jostain apua jotka voivat tehdä sen sinun puolestasi.

Soitat nyt heti jonnekkin mistä saat apua,et voi jättää lapsiasi suremaan tänne.Sinä saat apua kun vaan haluat.asiat ei koskaan voi olla niin huonosti että tappaisi itse itsensä ja jättäisi lapset,miehen + muut suremaan tänne.

Paljon haleja!

[QUOTE="vieras";23159972]Joo, älä yritä edes vetää muita tohon paskaan mukaan. Joillakin meistä on vielä elämänhalua eikä siiihen tarvita mitään draamanhakijoita mukaan koska arki on ihan yhtä ankara suurimmalle osalle meistä. Jos ahdistaa niin vedä itsesi jojoon mutta älä tule jakamaan sitä paskaa muille.[/QUOTE]

Kauheeta kun on ilkeitä ihmisiä täällä. Tällaisilla haukkujilla ei taida olla kaikki kohdillaan elämässään . Eikä päässä.

Yhteistyössä