Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
Ainutlaatuista.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Ehkä paras kerta. 1/3, post: 32510445"]</p><p>Olimme vaimoni tädin luona sukuloimassa n 5 vuotta sitten. Sieltä jatkaisimme anoppilaan. Olimme sopineet , että Vaimo lähte tädin miehen ja lapsemme kanssa edellisenä päivänä ja minä tulen vaimon tädin Liisan kanssa seuraavana päivänä. Liisalla oli illalla vielä joku työmeno, johon hänen oli pakko mennä. Liisa oli jo rahtusen päälle 60-vuotias minä taasen vähän alle 40 vuotias korvilla. Minulla oli vielä ennen lomaa muutama kirjallinen raportti laadittavana, joten suunnitelma sopi minulle mainiosti.</p><p></p><p>Olin todella tyytyväinen, kun sain kaikki asiat hoidettua. Pyrähdin pienelle juoksulenkille ja sen jälkeen suihkun kautta sohvalle. Liisa tuli jo klo 20 aikoihin kotiin. Tyylikäs bisnesjakkupuku päällä hän oli ihan mukava näky silmille. Vartta oli alle 170 cm, ja voisi sanoa, että hän oli varsin muodokas. Onneksi osasi pukeutua vartalonsa mukaan. Hän riisui jakun pois, ja alta kumpusi hänen runsaat rintansa, mitkä eivät jääneet varmasti keneltäkään huomaamatta. Juttelimme niitä näitä ja koetin pitää katseeni silmissä. Vähän nauratti edes ajatus, että tuijotin rintojen vakoa vähän väliä.</p><p></p><p>Päätimme, että käyn hakemassa lähi pizzeriasta pitsat ja kaupasta parit oluet. Kumpikaan ei jaksanut alkaa tekemään ruokaa.</p><p>Palattuani reissulta oli Liisa käynyt suihkussa ja pukenut ylleen keveän kesämekon. Voinee sanoa, että kaula-aukon kohdalla oli hieman säästetty kankaasta. Pizzaa ja olutta nauttiessamme en voinut olla tuijottamatta vähän väliä rintavakoa, joka tuntui vain olevan enemmän ja enemmän avoin. Onneksi juttu luisti, joten en jäänyt kiinni silmien vääristä liikkeistä. Tuntui kyllä nololta edes ajatella moista asiaa.</p><p>TV stä tuli joku ruotsalainen laulatusohjelma, jota en normaalisti todellakaan katso, nyt katsoin, kun se on Liisan suosikkiohjelmia. Ja olihan se juontajatar ruotsalaiskaunotar.</p><p>Liisa kysyi osaanko tanssia. No en varsinaisesti. No ei siinä auttanut, kun mennä olohuoneen lattialle kuuntelemaan ruotsivalssia ja tanssimaan. Humalassa en ollut, 3 olutta olin koko illan aikana juonut, eikä vaimon täti Liisa sen enempää. Tai oli hän ottanut lasillisen viiniä. No käsi lanteille toinen käsi ylös ja keskittymään tahdissa pysymiseen. Onneksi Liisa oli kokenut tanssittaja ja tanssi sujui kohtuullisesti. itse kun olen liki 190cm pitkä oli minulla aika valtaisat näkymät Liisan kesämekon sisään. Luulen, että pari kertaa hän huomasikin harhailevan katseeni.</p><p></p><p>Tanssi muuttui parin kappaleen jälkeen rennomaksi ja vartalomme ikään kuin liikkuivat paremmin samaan tahtiin. Tunsin Liisan pehmeiden rintojen kosketuksen vartalollani ja voin sanoa, ettei se pahalta tuntunut. Huomasin, että Liisakin rentoutui enemmän ja hänenkin lantio tuli kokoajan enemmän kiinni minuun. Samalla tunsin hämmästykseni pieniä värinöitä kropassa. Aloin pelkään, ettei vaan alakerran aivot ala toiminaan oman maun mukaan.</p><p>Otteemme tiukkeni koko ajan ja puhuimme vähemmän. Liisa laittoi päänsä rennosti rintakehälleni ja nautti tanssin huumasta. Huomasin, että käteni meni välillä alemmas kuin ehkä olisi soveliasta. Ohuen kesämekon alla en tuntenut ollenkaan pikkuhousujen reunoja. Ensin vähän ihmettelin, sitten mielikuvitus alkoi lentää. Ja se lento tarttui myös pikkuaivoihin ja tunsin, että sinne virtasi enemmän verta kuin olisi soveliasta. Yritin pitää alavartalomme hieman erillään, mutta Liisan vartalo seurasi mukana. Hänen oli pakko huomata alakerran lievä kasvaminen. Samalla tuntui, että hän tiukensi otettaan minusta. Oliko mielikuvitusta, tanssin tuomaa vai mitä, mutta tunsin, että hänen hengitys tiheni.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Ehkä paras kerta. 1/3, post: 32510445"] Olimme vaimoni tädin luona sukuloimassa n 5 vuotta sitten. Sieltä jatkaisimme anoppilaan. Olimme sopineet , että Vaimo lähte tädin miehen ja lapsemme kanssa edellisenä päivänä ja minä tulen vaimon tädin Liisan kanssa seuraavana päivänä. Liisalla oli illalla vielä joku työmeno, johon hänen oli pakko mennä. Liisa oli jo rahtusen päälle 60-vuotias minä taasen vähän alle 40 vuotias korvilla. Minulla oli vielä ennen lomaa muutama kirjallinen raportti laadittavana, joten suunnitelma sopi minulle mainiosti. Olin todella tyytyväinen, kun sain kaikki asiat hoidettua. Pyrähdin pienelle juoksulenkille ja sen jälkeen suihkun kautta sohvalle. Liisa tuli jo klo 20 aikoihin kotiin. Tyylikäs bisnesjakkupuku päällä hän oli ihan mukava näky silmille. Vartta oli alle 170 cm, ja voisi sanoa, että hän oli varsin muodokas. Onneksi osasi pukeutua vartalonsa mukaan. Hän riisui jakun pois, ja alta kumpusi hänen runsaat rintansa, mitkä eivät jääneet varmasti keneltäkään huomaamatta. Juttelimme niitä näitä ja koetin pitää katseeni silmissä. Vähän nauratti edes ajatus, että tuijotin rintojen vakoa vähän väliä. Päätimme, että käyn hakemassa lähi pizzeriasta pitsat ja kaupasta parit oluet. Kumpikaan ei jaksanut alkaa tekemään ruokaa. Palattuani reissulta oli Liisa käynyt suihkussa ja pukenut ylleen keveän kesämekon. Voinee sanoa, että kaula-aukon kohdalla oli hieman säästetty kankaasta. Pizzaa ja olutta nauttiessamme en voinut olla tuijottamatta vähän väliä rintavakoa, joka tuntui vain olevan enemmän ja enemmän avoin. Onneksi juttu luisti, joten en jäänyt kiinni silmien vääristä liikkeistä. Tuntui kyllä nololta edes ajatella moista asiaa. TV stä tuli joku ruotsalainen laulatusohjelma, jota en normaalisti todellakaan katso, nyt katsoin, kun se on Liisan suosikkiohjelmia. Ja olihan se juontajatar ruotsalaiskaunotar. Liisa kysyi osaanko tanssia. No en varsinaisesti. No ei siinä auttanut, kun mennä olohuoneen lattialle kuuntelemaan ruotsivalssia ja tanssimaan. Humalassa en ollut, 3 olutta olin koko illan aikana juonut, eikä vaimon täti Liisa sen enempää. Tai oli hän ottanut lasillisen viiniä. No käsi lanteille toinen käsi ylös ja keskittymään tahdissa pysymiseen. Onneksi Liisa oli kokenut tanssittaja ja tanssi sujui kohtuullisesti. itse kun olen liki 190cm pitkä oli minulla aika valtaisat näkymät Liisan kesämekon sisään. Luulen, että pari kertaa hän huomasikin harhailevan katseeni. Tanssi muuttui parin kappaleen jälkeen rennomaksi ja vartalomme ikään kuin liikkuivat paremmin samaan tahtiin. Tunsin Liisan pehmeiden rintojen kosketuksen vartalollani ja voin sanoa, ettei se pahalta tuntunut. Huomasin, että Liisakin rentoutui enemmän ja hänenkin lantio tuli kokoajan enemmän kiinni minuun. Samalla tunsin hämmästykseni pieniä värinöitä kropassa. Aloin pelkään, ettei vaan alakerran aivot ala toiminaan oman maun mukaan. Otteemme tiukkeni koko ajan ja puhuimme vähemmän. Liisa laittoi päänsä rennosti rintakehälleni ja nautti tanssin huumasta. Huomasin, että käteni meni välillä alemmas kuin ehkä olisi soveliasta. Ohuen kesämekon alla en tuntenut ollenkaan pikkuhousujen reunoja. Ensin vähän ihmettelin, sitten mielikuvitus alkoi lentää. Ja se lento tarttui myös pikkuaivoihin ja tunsin, että sinne virtasi enemmän verta kuin olisi soveliasta. Yritin pitää alavartalomme hieman erillään, mutta Liisan vartalo seurasi mukana. Hänen oli pakko huomata alakerran lievä kasvaminen. Samalla tuntui, että hän tiukensi otettaan minusta. Oliko mielikuvitusta, tanssin tuomaa vai mitä, mutta tunsin, että hänen hengitys tiheni. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Järjestä seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan: 3 6 1
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Kauanko sinulla säilyisi poikaystävä joka suuttuu kun et voi tavata häntä muutamaan päivään?
Tänään 12:35
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Katariina Sourin hyvä kirjoitus kohukirjan suomentajalle
Tänään 12:34
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Porissa soitettiin rumpuja
Tänään 11:50
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Ja niin jatkuu valehtelu: -Trump väitti Meksikon luvanneen sulkea rajansa – presidentti kiiruhti kiistämään tuon valheen. On se DT sekopää 😤
Tänään 11:27
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
5.
”Rahvas rakastaa äidinkieltään, esivalta ja eliitti näyttävät pirullista esimerkkiä kielenvaihdossa”
Tänään 11:24
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
6.
"Ter.roristijärjestö HAMASilla on ollut salaisia asevarastoja ympäri Eurooppaa – neljä epäiltyä pidätetty Saksassa ja Hollannissa"
Tänään 11:23
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Vasemmisto uhkaa mellakoilla itsenäisyyspäivänä, voidaanko sukupuolivähemmistöjen ja juutalaisten turvallisuus taata?
Tänään 11:09
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Relaatio 1070
Tänään 10:42
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
"Helsinkiläinen koulu jakoi äidinkielen tunnilla härskin seksikirjan oppilaille luettavaksi – ”Hinkkausseksiä”, ”Kuinka k****n saa syvälle suuhun”"
Started by vierailija
Maanantai klo 15:28
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
Suomessako ei korruptiota? Opetushallitus tilaa kieltenopetusta käsittelevän selvityksen RKP-taustaiselta ajatushautomolta, ja yllätys yllätys...
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:37
Luettu: 767
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1071
Started by vierailija
Tiistai klo 12:45
Luettu: 695
Aihe vapaa
4.
Kauppalehti: Pääkirjoitus - OrpoPurran arvonlisäverojen nosto on osoittautumassa virheeksi
Started by vierailija
Sunnuntai klo 22:58
Luettu: 649
Aihe vapaa
5.
”Ilkeät kielet kertovat, ettei Sanna Marin muun muassa tervehtinyt loppuaikoinaan kollegoitaan eduskunnassa.” -No nehän on rehellisiä, ei ilkeitä!
Started by vierailija
Maanantai klo 11:57
Luettu: 560
Aihe vapaa
6.
Ärsyttää naapurien välinpitämättömyys
Started by viisikymppinen isoäiti
Maanantai klo 09:55
Luettu: 480
Aihe vapaa
7.
Yhteys poliisiin tai lääkärille? Sillä vastuunkantajana on ikävä tehtävä: Tuntemani iäkäs autoilija on vaaraksi liikenteessä itselle ja monille muille
Started by vierailija
Sunnuntai klo 20:25
Luettu: 479
Aihe vapaa
8.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
Started by vierailija
Sunnuntai klo 10:16
Luettu: 478
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Banaania kurkkuun ja porkkanaa peppuun – Miksi koulu tyrkyttää tällaista saastaa 12-vuotiaille?
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Katariina Sourin hyvä kirjoitus kohukirjan suomentajalle
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Tutkimus kertoo suomenkielisten oppilaiden olevan osaavampia kuin muita kieliä puhuvat oppilaat
3 min sitten
Aihe vapaa
4.
Mamupojat aiheuttavat suurta huolta kouluissa
5 min sitten
Aihe vapaa
5.
Valtiovarainministeri Riikka Purra: "Tosiasiat on nyt kohdattava – ”Elintaso perustuu valheelle ja velalle, ja sen maksun aika on tulossa”"
Latest: Johnny Appleseed
6 min sitten
Aihe vapaa
6.
Relaatio 1070
Latest: Loriel
7 min sitten
Aihe vapaa
7.
Keski-ikäistyminen on perseestä.
9 min sitten