Listasimme 10 arkista asiaa, jotka jysäyttävät välittömästi päälle henkisen maanantain
Toisinaan maanantai on tunne. Ja sen tunteen saa päälle, kun kaataa kahvinporot tai löytää pölykasan heti imuroinnin jälkeen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"10. Päälle unohtuneet valot. Vielä viimeiseksi illalla voi saada hermonsa riekaleiksi. Lämpimän peiton alla makoillessa ja unille valmiina on tavattoman rasittavaa, jos tajuaakin unohtaneensa kattovalot päälle."
Ou mai gaas kuinka selviän tästä????
9. Imuroinnin jälkeinen sotku. On ihana tunne, kun koko koti on siivottu jokaista nurkkaa myöten. Mutta lähes välittömästi, kun siivouskaapin ovi sulkeutuu imurin perästä, lattialle kaatuu suodatinkahvin puruja tai leivänmuruja. Ei muuta kuin imuria kaapista kaivamaan kirosanojen saattelemana.
Tuo toimittaja ei ole kuullut, että rikkalapiolla ja -harjalla saa tommoset pienet jutut pois.
Pyykin sekaan jäänyt paperi on ärsy, mutta lisään vielä.
Se, että just ko oot siivonnut vessan/kylppärin, päättää mies ajella päänsä kaljuksi.
Nykyään myös tyttären poikaystävä on kunnostautunut tuossa, se päättää siistiä naamakarvanalkunsa just samana iltana ku mä olen oikein kiillottanut hanat ja tiskannut hammasmukit ja vaihtanut kylppärin matonkin.
Kumpikaan noista ei tuota puuhaa suorita kuin noin kerran kuussa ja AINA se tapahtuu heti kun...
Aaaaaaaaa!
Kyllä miehen tulisi jättää lavuaari samaan kuntoon kuin ennen operaatiota.
Mitäs sä semmosia onnessasi heittelet, mulla ne pysyy pöydälläTiputappa täysinäinen lasinen punajuuripurkki tiskipöydän reunan kautta lattialle... Voin sanoa, että se ei ole mukavaa
Mitäs sä semmosia onnessasi heittelet, mulla ne pysyy pöydällä
[/
tuo on melkein yhtä kamala kuin että, paperi jää koneeseen.Tiputappa täysinäinen lasinen punajuuripurkki tiskipöydän reunan kautta lattialle... Voin sanoa, että se ei ole mukavaa
Se riippuu siitä, miten kiireistä on arki. Jos on ruuhkavuodet, niin pinna on kireällä. Silloin arjen pitää toimia kuin junan vessa.Luin jutun ja näin tällaisesta kirjoituksesta punaista. Ei voi kun ihmetellä, että mikä ihmisiä vaivaa jos tällaiset mitään sanomattomat jutut saavat ärsyyntymään ja pilaavat päivän.
Elämästä puuttuu todellisia ongelmia, pinna on jo valmiiksi niin tiukalla, että jokin mitätön juttu räjäyttää, ihmisellä on huono ongelmien sietokyky ja ratkaisutaito...... Juttu on niin turhamainen kun olla voi.
Kai sä otit kuvan kuitenki?siloin kans myös verenpaine kohosi, kun puolitoista vuotias veti mustikkasoppa kulhon päähänsä täynnä soppaa.
olin niin ällistynyt, että kuvakin jäi ottamatta. onneksi kuitenkin ei käynyt kuin vaahteramäen eemelille, että se kulho ois vielä päähän juuttunutKai sä otit kuvan kuitenki?
Luin jutun ja näin tällaisesta kirjoituksesta punaista. Ei voi kun ihmetellä, että mikä ihmisiä vaivaa jos tällaiset mitään sanomattomat jutut saavat ärsyyntymään ja pilaavat päivän.
Elämästä puuttuu todellisia ongelmia, pinna on jo valmiiksi niin tiukalla, että jokin mitätön juttu räjäyttää, ihmisellä on huono ongelmien sietokyky ja ratkaisutaito...... Juttu on niin turhamainen kun olla voi.
Älyvalot jotka voi sammuttaa kännykällä.Hommaa hue lamput