Ainiin, piti kehua ja suositella lukemani kirja :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Alice Sebold, Oma taivas.

http://www.wsoy.fi/index.jsp?c=/product&isbn=951-0-28202-2

Ihan mielettömän hyvä kirja. Ja näköjään siitä on jo filmatisointikin tehty, vois olla mielenkiintonen.

Mä sain joululahjaksi Patricia Cornwellin Kuolleiden kirjan. Aloitin vasta eilen lukemaan, mutta jo puolessa välissä menossa. Tuo Pimeän poika oli kyllä karmiva ja perustuu vielä tositapahtumiin. Siitä tuli välillä ihan fyysinen pahaolo, mutta hienosti oli kirjoitettu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja suosittelen Anrei Makinen uusinta: Vain rakkaus-kirjaa! Oli huippu. Niin kuin Makine on aina! =D

Kiitos vihjeestä, otan sen onkeeni.

Minä olen lukenut lahjakirjojani Jalosen 14 solmua Greenwichiin -kirjaa, Tervon Troikkaa ja Heidi Köngäksen Hyväntekijän. Ja Dahlin hulvattoman Oswald-enon.

Ja sitten sellaista pienen lahjaksi saamaa käännössatuja sisältävää kirjaa, jossa kuvituksella on erittäin suuri rooli, Satuja korville ja silmille, en muista kirjan toimittaneen ihmisen nimeä, mutta kuvitus on ihana.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minä suosittelen Kaari Utrion Perhekirjaa, olen vasta ihan alussa, mutta todella mielenkiintoiselta vaikuttaa, ei ole siis romaani, vaan tietokirjatyyppinen. =)

Perhekirja ja ne muutkin Utriot on mukavaa luettavaa, tosin varsinkin niihin varhaisempiin pitää suhtautua tietyllä tapaa. Meillä näkyi lukiolainen käyttäneen Perhekirjaa jonkun esseensä lähteenä ja tänä nettiaikana se ilahdutti minua kovasti.

Yhteistyössä