aina vaan pihistelyä..

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen...

Mä oon vaan niin loputtoman kyllästynyt tähän ainaiseen köyhäilyyn. :( Miehellä ihan ok palkka, mutta itse kotihoidon tuella kahden lapsen kanssa. Ja ihan peruselämään riittää rahat joten kuten, mutta kaikesta ylimääräisestä pitää karsia. En mä mitään matkustelua yms. hienouksia kaipaakkaan mutta olisi kiva ostaa juuri syntyneelle kummipojalle jotain ihanaa vauvalahjaksi.. Tai viedä ystävien illanistujaisiin tuliaisiksi joskus jotain mitä ei tarvitsisi nolostella.. Puuh. :(

No, kunhan purkauduin kun miehellekkään en viitsi valittaa.

"aapee"
Sama tilanne kuin ap:lla, säästöön laitetaan liksaa joka kk ja äsken olen ostanut kummipojalle talvitakin+vaatteita... Onko teillä joku hyperiso laina?
On meillä tosi iso laina kun pääkaupunkiseudulla asutaan ja rivarissa kun en kerrostaloon halua (joo, tiedän, oma valinta). Ja tosiaan, kaikkeen pakkoon ja tarpeelliseen riittää raha, muttei niihin ylimääräisiin. Kaikki mitä tulee, myös menee.

Silloin vaan ottaa päähän kun on tekemisissä kavereiden kanssa, jotka kaikki on hyvätuloisia ja lapsettomia ihmisiä. Kun ei oikeasti ole rahaa tuoda sitä laadukasta viiniä tuliaisiksi.. tai rahaa ostaa jotain aivan ihanaa parhaan ystävän vauvalle.. tai osallistua hyvän ystävän polttareihin, joista pitäisi pulittaa 50€.. kun ei voi sanoa rehellisesti, että MULLA EI OO RAHAA. :ashamed:

"aapee"
Niin ja lisättäköön nyt vielä ennen kuin joku kauhistelee, että on meillä olemassa myös säästötili, jossa muutama tonni ns. pahan päivän varalle rahaa - jos jotain äkillistä sattuisi. Eli ihan vastuuttomia ei kuitenkaan olla.

Yhteistyössä