aina mun miestä saa odottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yrpiintyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yrpiintyny

Vieras
aina mun miestä saa odottaa. odotetaan töistä, salilta, kavereiden kans kahvilta jne... ja sit ei se tajuu ku sanoo. Mitä sä rakas tollasesta puol tuntisesta???niin mut niit puol tuntisii kertyy yllättävän paljon päivässä.

no loukkaantuuko teidän miehet jos siitä sanoo tai ihmetteleekö ne just tota et mitä sä nyt yhdestä puol tuntisesta???mäkin laitan aina sen "mies-lisän" sen ilmoittamaan aikaan, mut nyppii silti.

Mun ukko on aina sen akateemisen vartin myöhässä, mut siks oon oppinu sanomaan sille, et siellä pitää olla puolituntia aikasemmin kuin oikeasti pitäisi olla.

Mut se välillä pistää kiehuttamaan, että sillä sekunnilla, kun mä (jota muka on pitäny ensin odottaa) sanon, että ok, oon valmis, lähdetään, äijä alkaa vasta kaivaa partakonetta esiin ja miettimään, pitäskö housut silittää. :kieh: Sitä ennen hän "on ihan valmis lähtemään heti, kun sä oot valmis". :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:
Jos mun mies sanoo tulevansa ½ tunnin päästä, jotain tunnin päästä odotan vasta sitä kotiin. Yleensä kaikki sen ilmoittamat ajat saa kertoa kahdella, että on lähempänä totuutta.

Meilläkin on juuri samoin. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mut se välillä pistää kiehuttamaan, että sillä sekunnilla, kun mä (jota muka on pitäny ensin odottaa) sanon, että ok, oon valmis, lähdetään, äijä alkaa vasta kaivaa partakonetta esiin ja miettimään, pitäskö housut silittää. :kieh: Sitä ennen hän "on ihan valmis lähtemään heti, kun sä oot valmis". :saint:

:laugh: . Niin tuttua. Mä ehdin laittaa itteni ja lapsen autoon istumaan, kun tämä vielä pohtii alushousuissaan josko pitäis suihkussa vielä käydä.

Mut se välillä pistää kiehuttamaan, että sillä sekunnilla, kun mä (jota muka on pitäny ensin odottaa) sanon, että ok, oon valmis, lähdetään, äijä alkaa vasta kaivaa partakonetta esiin ja miettimään, pitäskö housut silittää. Sitä ennen hän "on ihan valmis lähtemään heti, kun sä oot valmis".

meillä toimii mies myös näin.tekis mieli tunkee partakone hmmm...syvälle

Ai siis tälläsiä on muillakin kun mulla ;) mun mies on ihan samanlainen..aina muka "hetivalmis" ja sitten ku minä ja lapset ollaan hikipäissämme kiljuen puettu niin isäntä seisoo vielä kalsareissa tukka pystyssä ja raapii muniaan :laugh:
Ollaan me istuttu autossakin monet kerrat ja ootettu sitä..arrggh,kyllä välillä raivostuttaa!!

Yhteistyössä