aina miestä saa odottaa ( turhis )

hehe, sellasia ne on. Töistäkö sä sitä venaat? Meil on joskus vähän epävarmaa jopa päivä millonka mä tulen kotiin, joten ei oikein edes viitti mitään yhteisiä kauppajuttuja suunnitellakaan.
 
töistäpä hyvinkin. tai itseasiassa sillä oli tänään koulussa esitelmä lopputyöstä. sanoi et 15-17 välillä. mut nyt viipyy ja viipyy enkä oo varma viittinkö soittaakaan ja kysellä et missä kuppaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Aina niitä naisia saa odottaa. Alkavat ennen kauppareissua meikkaamaan, laittamaan hiuksia ja pian mies huomaakin istuneensa puoli tuntia autossa odottamassa arvon rouvaa :)

meillä mua saa odottaa vain ja ainoastaan sen takia et avustan ensin 4 muksua valmiksi, sitten vasta puen itseni päälle. Yleensä mies ottaa siinä vaiheessa lapset ja menee kiinnittelemään niitä istuimiinsa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Aina niitä naisia saa odottaa. Alkavat ennen kauppareissua meikkaamaan, laittamaan hiuksia ja pian mies huomaakin istuneensa puoli tuntia autossa odottamassa arvon rouvaa :)

meillä mua saa odottaa vain ja ainoastaan sen takia et avustan ensin 4 muksua valmiksi, sitten vasta puen itseni päälle. Yleensä mies ottaa siinä vaiheessa lapset ja menee kiinnittelemään niitä istuimiinsa.

Tämähän on hienoa, yleensä se mies menee autoon odottamaan siinä vaiheessa kun lasten pukeminen on vasta alkamassa, ja sitten piruilee ainaisesta naisten odottamisesta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hghfh:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Aina niitä naisia saa odottaa. Alkavat ennen kauppareissua meikkaamaan, laittamaan hiuksia ja pian mies huomaakin istuneensa puoli tuntia autossa odottamassa arvon rouvaa :)

meillä mua saa odottaa vain ja ainoastaan sen takia et avustan ensin 4 muksua valmiksi, sitten vasta puen itseni päälle. Yleensä mies ottaa siinä vaiheessa lapset ja menee kiinnittelemään niitä istuimiinsa.

Tämähän on hienoa, yleensä se mies menee autoon odottamaan siinä vaiheessa kun lasten pukeminen on vasta alkamassa, ja sitten piruilee ainaisesta naisten odottamisesta :)

Niin on. Mulla menis kuppi nurin jos herra vaan seisois ja odottais ensteks kotona et saan lapset valmiiks ja sen jälkeen istuis autossa eikä auttais yhtään. Nopeuttaa myös meidän liikkeelle lähtemistä =)
 

Yhteistyössä