aina löytyy niitä muttia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsi toiveissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsi toiveissa

Vieras
- Opiskelu kesken tai no vain opinnäytetyö tekemättä sitten olis valmis.
- Nuorin "vasta" 2v.
- Talon rakennus meneillään tosin sekin valmistuu hyvällä tuurilla jouluksi.
- Mies ei ota kantaa lastenlukuun taloprijeksti kuulemma tärkeämpi juuri nyt. mutta ei kuulemma kannata kuitenkaan hulluuksiin ruveta lasten teossa...

Ikää mulla 26v ja toive olis että lapset olis saatu ennen 30v täyttymistä.

Tavallaan tahtoisin jo seuraavan lapsen mutta, mutta aina löytyy niitä muttia...

No eihän tuossa auta muu kuin odottaa vielä hetki, jos mieskin on tuota mieltä? Entä jos ottaisit asian puheeksi sitten kun on talo valmis (eli puolen vuoden päästä?) Voi olla että miestäkin sitten kiinnostaisi kun jää taas taloprojektin jälkeen aikaa muullekin.

Ja hei, sulla on vielä 4 vuotta aikaa tehdä ne lapset! =) Vai ajattelitko vielä useammankin tehdä..?

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Noh, tammikuussa jos ois opinnäytetyö ja talo valmiita molemmat niin eikös siihen vois tähdätä? Pari kk.

Näinhän sitä vois...jos vaan mies suostuis... talon täytyy olla ihan viimeisen päälle valmis elikkä piha ym ym... siihen voi helposti mennä jopa parikin vuotta aikaa... ja mulla sais mieluiten olla töitäkin ennen sitä.. mitä en pidä kovin todennäköisenä koska mun alalla on todella huonosti töitä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ratkaisu:
Suorita opinnot loppuun. Hanki työpaikka. Siinä välissä taloprojekti valmistuu eikä sinulla ole enää mitään ongelmaa.

no opinnäytetyö on joka tapauksessa pakko ruveta tekemään tässä syksyllä mutta töiden saaminen onkin sitten ihan eri juttu. ikävää vaan että jos tässä odottelee parisen vuotta tulee taas kauhea ikäero lasten välille.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ratkaisu:
Suorita opinnot loppuun. Hanki työpaikka. Siinä välissä taloprojekti valmistuu eikä sinulla ole enää mitään ongelmaa.

no opinnäytetyö on joka tapauksessa pakko ruveta tekemään tässä syksyllä mutta töiden saaminen onkin sitten ihan eri juttu. ikävää vaan että jos tässä odottelee parisen vuotta tulee taas kauhea ikäero lasten välille.. :(
Kunhan saat opinnot loppuun, niin yritä saada vaikka joku määräaikainen työ. Työnantajat ajattelevat helposti, että parivuotiaan äiti on jäämässä heti kohta äitiyslomalle, joten vakituisen työn saaminen on hankalaa. Minulla oli toisen lapsen kanssa vastaava tilanne. Suoritin ensin opinnot loppuun ja sitten löysin itselleni määräaikaisen puolen vuoden työn. Kun työsopimus oli kirjoitettu, raskauden yritys alkoi. Raskaaksi tulin, kun olin ollut viikon töissä.

Yhteistyössä