Aina ilman kumia kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ramirezz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ramirezz

Vieras
Itse en käytä koskaan kumia jos ei ole aivan pakko, ja näitä pakkoja tulee alle kymmenen vuodessa, jotka johtuvat siitä että nainen ei anna vaikka kuinka koittaa saada ilman. Eli naiset antaa ilman kumia yleensä aina, varsinkin varatut naiset joilla tuo ehkäisypuoli on aina kunnossa.

Valehtelematta olen vähintään 150 naisen kanssa vuodessa ja näin 32-vuotiaana tätä sekstailua on tullut harrastettua samassa mitassa noin 8-vuotta. Neljä kertaa on ollut klamydia ja tippuri pari kertaa mutta ei muuta. Hivin mahdollisuus on kuitenkin äärettömän pieni vaikka naisia on ollut koko elämäni aikana siinä 1500-2000.

Ilman kumia seksi on vain sata kertaa parempaa ja tunne kun lennättää naisen limakalvoille on sanoinkuvaamattoman upea, seksin huipennus. Rakastan naisia ja seksiä heidän kanssaan. Kauniit naiset ovat parasta elämässä ja joka ilta ravintoloista on saatava joku kaunokainen mukaan. Onneksi olen ulkonäöltä komea ja naiset tulevat juttelemaan helposti, eikä sellaista iltaa ole etteikö joku herkku lähtisi mukaan.

Emme mekään käytä koskaan mieheni kanssa kuvia, sillä onhan se paljaaltaan mukavampaa ja vakisuhteessa taudeista ei ole pelkoa, eikä raskauskaan olisi katastrofi vaan pikemminkin iloinen asia.

Mutta sitten tietysti voisi pluspuolena olla se, että mies voisi alapäätäni nuollessa lukea sieltä samalla päivän uutiset, kun se muste kuitenkin tarttuisi märkään pilluun - jos siis oletetaan, että yhdyntää ei viedä heti loppuun asti, vaan tehdään siinä muutakin mukavaa välillä ja sitten taas jatketaan itse naintia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ramirezz:
Itse en käytä koskaan kumia jos ei ole aivan pakko, ja näitä pakkoja tulee alle kymmenen vuodessa, jotka johtuvat siitä että nainen ei anna vaikka kuinka koittaa saada ilman. Eli naiset antaa ilman kumia yleensä aina, varsinkin varatut naiset joilla tuo ehkäisypuoli on aina kunnossa.

Valehtelematta olen vähintään 150 naisen kanssa vuodessa ja näin 32-vuotiaana tätä sekstailua on tullut harrastettua samassa mitassa noin 8-vuotta. Neljä kertaa on ollut klamydia ja tippuri pari kertaa mutta ei muuta. Hivin mahdollisuus on kuitenkin äärettömän pieni vaikka naisia on ollut koko elämäni aikana siinä 1500-2000.

Ilman kumia seksi on vain sata kertaa parempaa ja tunne kun lennättää naisen limakalvoille on sanoinkuvaamattoman upea, seksin huipennus. Rakastan naisia ja seksiä heidän kanssaan. Kauniit naiset ovat parasta elämässä ja joka ilta ravintoloista on saatava joku kaunokainen mukaan. Onneksi olen ulkonäöltä komea ja naiset tulevat juttelemaan helposti, eikä sellaista iltaa ole etteikö joku herkku lähtisi mukaan.
Joo, en itsekään käytä kumia koskaan vaan haluan iloliemet roiskia naisten pilluun, pyllyyn tai nieluun. Kliimaksin kokokohta joka aikaansaa henkisen orgasmin.

Alkuperäinen kirjoittaja '*-*':
Pahimissa tapakusessa voi toi lehdestä muste tarttua kaluun ja siellä on sitten päivämäärääkin.

Mutta toivottavasti sinne ei tartu mitään huvittavaa sarjakuvaa tai vitsipalstaa - olishan se vähän turn off, jos toinen alkaisi kesken petipuuhien hekotella katketakseen!

Alkuperäinen kirjoittaja reissumies olli:
[quote
Joo, en itsekään käytä kumia koskaan vaan haluan iloliemet roiskia naisten pilluun, pyllyyn tai nieluun. Kliimaksin kokokohta joka aikaansaa henkisen orgasmin.

[/quote]

Näin on...;))

taitaa tämän kaverin kirjoittelu olla tyylipuhdasta vittuilua viimeaikaisten hiv-otsikoiden perusteella... tai sitten kyseessä on valitettavasti vastuuntunnottoman, henkisesti tyhjän narsistin tyhjän elämän kooste.

Yhteistyössä