Aikusten naisten vaatteita (kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
asdasd
[QUOTE="vieras";28420914]Älä unta nää, ei tuu sitä päivää että noista kahdesta kumpikaan myöntäisi olevansa väärässä :D[/QUOTE]

niin mäkin alan kohta epäillä. musta kaikista hauskinta on että MINÄ olen nyt se kiusaaja. :D
 
hnhnhn
Peyote on musta tekopyhä. Sua harmitti, että kenkäsi eivät saaneet pelkkää ihailua, ja antaaksesi mielestäsi arvostelijoille opetuksen aloitit tän ketjun. Vähän tyhmää, ja läpinäkyvää, mutta menkööt, kun on perjantai.
 
asdasd
Peyote on musta tekopyhä. Sua harmitti, että kenkäsi eivät saaneet pelkkää ihailua, ja antaaksesi mielestäsi arvostelijoille opetuksen aloitit tän ketjun. Vähän tyhmää, ja läpinäkyvää, mutta menkööt, kun on perjantai.
totta! kengät siis olivat Phoebsin mutta peyote alkoi siellä jotakin pätemään ja sai kuonoonsa kun joku tiesi miten asiat ovat niin aloitti sitten tämän ketjun ja haukkuu nyt mua kiusaajaksi. :D
 
[QUOTE="vieras";28420967]Näytä mulle se viesti jossa on loukattu sun kenkiä, sanottu törkeyksiä niistä. (se ei ole törkeää että joku on sanonut niitä liian nuorekkaiksi!)[/QUOTE]

Ei missään, olenko niin väittänyt?
 

Yhteistyössä