Aikusten naisten vaatteita (kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="poikia3";28420769]Tässä ketjussa loukkaavaa on kyllä se, että joku luokittelee aikuisten naisten vaatteita. Osa vaatteista on aivan kammottavia, osa niistä sellaisia, joita itsekin voisin käyttää. Osa ketjussa esitetyistä vaatteista on jonkun päällä aivan kammottavia - ja jonkun toisen päällä tosi kivoja.

Mutta minusta loukkaavinta on kyllä se, että joku ihminen yritetään laittaa johonkin laatikkoon. Itse olen siis 45-vuotias, ja edelleenkin valitsen ne vaatteeni itse. Converse-keskustelunkin näin - sellaisia mulle tuskin tulee, mutta varmaankin hankin itselleni varrettomat tennarit ja värikkäät sellaiset. Omistanhan minä myös korallinpunaiset farkutkin.

Minä käytän paljon värejä ja valkoinen, musta, ruskea ja beessi eivät mulle edes sovi.[/QUOTE]

Siinä oot ihan oikeassa, että joku vaate jonkun päällä voi olla kamala ja toisen päällä kiva. Riippuu siitäkin, miten niitä yhdistelee. Ei tähänkään kaikki linkitetyt välttämättä ole kamalia, mutta voivat olla.

Ei kukaan täällä oikeasti ketään kai yritä mihinkään laatikkoon laittaa jonkun iän perusteella.
 
[QUOTE="poikia3";28420769]Tässä ketjussa loukkaavaa on kyllä se, että joku luokittelee aikuisten naisten vaatteita. Osa vaatteista on aivan kammottavia, osa niistä sellaisia, joita itsekin voisin käyttää. Osa ketjussa esitetyistä vaatteista on jonkun päällä aivan kammottavia - ja jonkun toisen päällä tosi kivoja.

Mutta minusta loukkaavinta on kyllä se, että joku ihminen yritetään laittaa johonkin laatikkoon. Itse olen siis 45-vuotias, ja edelleenkin valitsen ne vaatteeni itse. Converse-keskustelunkin näin - sellaisia mulle tuskin tulee, mutta varmaankin hankin itselleni varrettomat tennarit ja värikkäät sellaiset. Omistanhan minä myös korallinpunaiset farkutkin.

Minä käytän paljon värejä ja valkoinen, musta, ruskea ja beessi eivät mulle edes sovi.[/QUOTE]

Olisiko loukkaavaa, jos luokiteltaisiin aikuisten miesten vaatteita? Tai teinien? Mikä siinä aikuisessa naisessa näin päin sanottuna on niin kamalaa, mutta ei silloin jos sanoo nyt vaikka sitten minun kenkiäni lapsellisiksi? Mistä siis en pahastunut.

Minä näin eilen bussissa naisen, joka oli hiustenväristä päätellen ihan oikeasti aikuinen nainen, jo vanhaksikin voisi sanoa. Hänellä oli korallin väriset pillihousut, todella kaunis takki ja värikäs huivi. Samantyylisiä vaatteita olen nähnyt teini-ikäisten päällä, mutta ne sopivat silti tälle naisellekin. En paheksunut, ihailin vain, niin kuin mielestäni tyylikkäitä ihmisiä aina ihailen.
 
eli sulla ei siis ole mitään perustetta :D väitätkö oikeasti että siihen ei vaadita tietoa ja taitoa jos stailaa esim päärynävartaloisen 40vee naisen? siis mitä oikeesti?!
Ja sinulla tätä taitoa on? Miksi et sitten valaise meitä aikuisia yhtään tyyliasioissa, vaan keskityt pahan olosi purkamiseen tällä tavalla? Luulisi, että luovuus olisi hyvän mielen lähde enemmin kuin sinun tilityksesi ovat.
 
asdasd
Ja sinulla tätä taitoa on? Miksi et sitten valaise meitä aikuisia yhtään tyyliasioissa, vaan keskityt pahan olosi purkamiseen tällä tavalla? Luulisi, että luovuus olisi hyvän mielen lähde enemmin kuin sinun tilityksesi ovat.
miksi minun pitäisi valaista teitä kun minua vain raivostuttaa tämä ketju missä sinä ja ystäväsi peyote hyökkäätte heti kun olet saanut negatiivista kommenttia kengistäsi. miksi edes teit tuollaisen "jee sain kengät" kun tiesit ettei sinne tule ihania kommentteja?
 

Yhteistyössä