Aikuisten sammakot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rulla"

Vieras
Kun menin ekaluokalle kouluun, opettaja selitti, että jos unohtaa läksyt kolme kertaa per lukukausi, saa kotiin muistutuslapun. Sama myöhästymisistä. Illalla oli puhetta asiasta kotona, jolloin äiti sanoi, että saan sitten selkääni, jos tulee lappuja kotiin.

Siitä huolimatta, että ikinä mua ei kotona oltu lyöty, otin asian tosissani. En ole varma, oliko se kolmosella vai nelosella, kun sain kaksi ruksia opettajan kirjaan ja olin suorastaan kauhun vallassa, että unohdan vielä kerran ennen lomaa. Parikin kuukautta on lapselle hiton pitkä aika vahtia kuin heikkopäinen, ettei mitään unohdu. Koululle menin ainakin puoli tuntia etuajassa, edelleenkään kolmekymppisenä en ole ikinä myöhästynyt mistään. Mutta olen viettänyt vaikka miten paljon aikaa kohtaamispaikoilla odotellesani toista tulijaa.

Joskus isona otin asian puheeksi, jolloin selvisi, että äidin lausahdus oli ollut "vitsi". Mun olisi kuulemma pitänyt kyllä ymmärtää se.

Mulle hammaslääkäri sanoi joskus 2.luokalla että "sulla on niin iso kieli että hän leikkaa sen irti ja paistaa illalla kotona pihvinä".

:eek:

Ylläri, en ole ihan mielelläni hammaslääkäriin mennyt se jälkeen..

Mulle hammaslääkäri sanoi joskus 2.luokalla että "sulla on niin iso kieli että hän leikkaa sen irti ja paistaa illalla kotona pihvinä".

:eek:

Ylläri, en ole ihan mielelläni hammaslääkäriin mennyt se jälkeen..

Multa porasi hammaslääkäri puuduttamatta useamman reiän kertakäynnillä "kun ovat niin pieniä reikiä ei puudutetta tarvitse!" JEP...ja ikää 8v.

Ala-asteen luokanvalvoja tuumasi kerran kesken tunnin melkein huutamalla: "Että minua ärsyttää kaikki jotka purevat kynsiä!!!!" Olisin voinut painua maan rakoon vaikka tuskin olin ainut joka sitä harrasti.

Matikan opettaja sekoitti minulle tunnilla eri keeperistä ja vedestä mahalääkettä kun kysyin lupaa lähteä terkkarin luo...ei sentään pakottanut juomaan :D

Kesälomalla ollessani 13v. kävin tädin miehen kanssa hänen tuttavansa luona karavaanarialueella. Oli sellainen limainen härski vanha ukko joka huuliaan nuoleskellen tuumasi että: "joko sitä on kielareita vaihdettu ja sekstattu, hä!!" Mulla ei ollut edes hajua mikä on kielari saati sekstaaminen on...Yäk mikä äijä!

Yhteistyössä