"Aikuisten pallomeret"

  • Viestiketjun aloittaja tyynyliina
  • Ensimmäinen viesti
Hymyilevä nainen
Jaaa... mitenkäs sitä vois käydä yliyön reissussa missään jos ei siellä olisi petiä johon pää nsä kallistaa? Muuten vois tehdä vaan päivämatkoja. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tyynyliina:
Onko näin että kolme suosituinta:

Laivat

Lapin hotellit

Kylpylät

Ja siitäköhän syystä että kaikissa peti valmiina....
 
Ainakin talvella
Viron kylpylät ovat täynnä suomalaisia eläkeläisiä terveyttään hoidattamassa. Siellä ei pahasti viina virtaa eivätkä taida sängytkään natista.

Oikein asiallisia ja hyviä paikkoja parannella vanhoja kehoja. Ei siis yleistetä.
 
satujumppaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ainakin talvella:
Viron kylpylät ovat täynnä suomalaisia eläkeläisiä terveyttään hoidattamassa. Siellä ei pahasti viina virtaa eivätkä taida sängytkään natista.

Oikein asiallisia ja hyviä paikkoja parannella vanhoja kehoja. Ei siis yleistetä.
Ellien Sinkun elämää palstalla joku kynäilijä käytti seksistä minulle uutta ja hauskaa termiä "satujumppa".

Otan sanan välittömästi käyttöön. Vihdoinkin seksille löytyi hyvä vastine.
 
HihHii
Alkuperäinen kirjoittaja Ainakin talvella:
Viron kylpylät ovat täynnä suomalaisia eläkeläisiä terveyttään hoidattamassa. Siellä ei pahasti viina virtaa eivätkä taida sängytkään natista.

Oikein asiallisia ja hyviä paikkoja parannella vanhoja kehoja. Ei siis yleistetä.
Justiinsa joo....ellei harmaahapsisille ukoille löydy suomitytön seuraa...maksullinen virotar korvaa kaiken.

Mua naurattaa sun kommenttis.. olet vissiin ollut "paikalla"...
 
autssss....
Työkaveria kerran alkoi vituttamaan jokua asia ja niimpä meni ja ehdotti Tallinkin infonpojalle seksiä, jota sitten harastivatkin infon verhon takana... ei kuulema vitutus laskenut mutta hävetti vähän aamulla kun muisti toilailunsa.
 
Ainakin Talvella
Olen ollut Pärnussa ja Kuresaaressa ja siellä ei ainakaan kylpylässä kukoista mikään rietas elämä. Niin siivoa ja raitista porukkaa on osunut kaikilla kerroilla kuin ikinä voi.

En ole sinisilmäinen harmaa mummorukka vaan aika paljon maapalloa kierrellyt ja monenlaista nähnyt, joten on näkökulmaa ja vertailutaitoa riittävästi. En myöskään ole kylpylöiden mainostaja.

Laivoista ja Tallinnasta en sano mitään.
 
Tarkoitatko
Alkuperäinen kirjoittaja satujumppaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainakin talvella:
Viron kylpylät ovat täynnä suomalaisia eläkeläisiä terveyttään hoidattamassa. Siellä ei pahasti viina virtaa eivätkä taida sängytkään natista.

Oikein asiallisia ja hyviä paikkoja parannella vanhoja kehoja. Ei siis yleistetä.
Ellien Sinkun elämää palstalla joku kynäilijä käytti seksistä minulle uutta ja hauskaa termiä "satujumppa".

Otan sanan välittömästi käyttöön. Vihdoinkin seksille löytyi hyvä vastine.
sitä meidän naapurin Satua ?
Sillä onkin pääryväpylly ja hoikka uuma.
 
lisäys
Hyvä ja paikkansapitävä on listasi, tyynyliina. Lisäisin vielä kuitenkin siihen työpaikat, paljon tuota touhua seuranneena. Uskomattomimpia ovat tällaiset työpaikkojen "vakiopariskunnat". Duunissa he seurustelevat, rakastuvat, rakastelevat, riitelevät, tulee kolmiodraamoja, eroavat... jne. Ja noissa mainitsemissasi paikoissa he juhlivat "avoimesti" ja kunnolla työreissuillansa. Huhhuh...
 
HiHii
Alkuperäinen kirjoittaja Ainakin Talvella:
Olen ollut Pärnussa ja Kuresaaressa ja siellä ei ainakaan kylpylässä kukoista mikään rietas elämä. Niin siivoa ja raitista porukkaa on osunut kaikilla kerroilla kuin ikinä voi.

En ole sinisilmäinen harmaa mummorukka vaan aika paljon maapalloa kierrellyt ja monenlaista nähnyt, joten on näkökulmaa ja vertailutaitoa riittävästi. En myöskään ole kylpylöiden mainostaja.

Laivoista ja Tallinnasta en sano mitään.
Toki papparaiset käyttäytyvät siivosti jos on ihan pakko, elikkä oma mummeli mukana..
 

Yhteistyössä