Aikuisten naisten pehmolelut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mieskysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mieskysyy

Vieras
Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen. On välillä tullut naisia vastaan joilla on jotain pehmoleluja ja mä oon ottanut sen vähän niinkuin humoristisena juttuna. Mutta miten tää on? Onko tuo joillekkin sellainen juttu, että hiukan huumorin varjolla halutaan pitää jotain pehmolelua tms.

Kertokaapas naiset, että onko teillä ollut pehmoleluja ja onko vieläkin. Ja onko ne eri tytöt joilla on pehmoleluja ja sitten toisilla on siellä yöpöydän laatikossa jotain kovempaa. Vai onko teillä molemmat.

Tiedän ainakin nuoruusvuosilta, että muutamilla tytöillä oli jotain pehmoleluja kun muuttivat suureen maailmaan opiskelemaan...

Mulla kasa pehmoleluja lapsuudestani, sekä äitini lapsuudesta. Niillä on tunnearvoa. Tällä hetkellä kuuluvat jo enempi tyttärelleni, mutta esillä ovat olleet jo ennen kuin lapsia saatiin :)

Tarkoitatko tuolla yölaatikko-jutulla nyt seksileluja vai pikkuautoja?

Mulla kasa pehmoleluja lapsuudestani, sekä äitini lapsuudesta. Niillä on tunnearvoa. Tällä hetkellä kuuluvat jo enempi tyttärelleni, mutta esillä ovat olleet jo ennen kuin lapsia saatiin :)

Tarkoitatko tuolla yölaatikko-jutulla nyt seksileluja vai pikkuautoja?

Tarkoitin yölaatikkojutulla seksileluja juu.

Joo on mulla ittelläkin muistona jotain leluja, kenties vintillä jotain nallejakin. Sitä vaan, että kyllä mä tunnen naisia, jotka ainakin vähän yli 20v nukkui jonkun nallen kanssa tms.

No kyllä noita nalleja piisaa joillakin naisilla. Kerran yhellä naisella oli muutama pehmonalle tms. ja sitten kun seksiin oltiin siirtymässä sen piti ne siirtää eri huoneeseen... ilmeisesti ne yhdisti lapsuuteen ja ei oikein sopinut paneskelut ja nallet samaan... Oli se vähän ihme nainen muutenkin. Aina ne nallet olivat tulleet takas, mutta jos oli seksiä niin piti laittaa nallet muualle...

Vähän tärähtänyt nuori nainen aikoinaan, mutta kaunis ja seksikäs kyllä. En tiedä miten nykyään menee...

Itsehän tapailin yhtä 34 vuotiasta naista, joka edelleen nukkui nallen kanssa. Noh, oli kyllä muutenkin outo tapaus. Taisi tuo nallen kanssa nukkuminen olla pienin paha.. Jatkossa pysyttelen kaukana naisista, joilla on sängyssä nalleja.