Aikuisten kurahousut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puistotäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puistotäti

Vieras
Sain tällaiset kurahousut eilen. Näitä pitäisi nyt sitten käyttää. Laittaisitko itse puistoon?

182_jacka___194__5030b04aae17c.jpg

Joskus olen vastaavaia pitänyt, mutta en todellakaan päiväkotitädin työssä. Eikö työvaatteiden tarkoitus ole vastata käyttötarkoitusta. Ei se päiväkodintäti konttaa ja rakenna hiekkakakkuja tai hypi vesilätäköissä.

Voi mä oon hoitanu nyt pari vuotta kolmen perheen lapsia. Mulla on työn puolesta vaatteet ja niihin kuuluu kurahousut. Venhemmissa on yksi rouva joka päättä vaatetuksen ja aika tarkka onkin. Aamulla mulla pitää taas olla kurahousut päällä. Parempi olla kiukuttelematta. Kivempi ku on töitä.

Enpä ole kovin usein aikuisella tuollaisia nähnyt, ehkä joillain kalastajilla tai raksamiehillä. Nuohan voisi olla ihan asialliset ja kätevät ulkoillessa lasten kanssa. Ei kastuisi ym. Kyllä mä puistoon noi laittaisin ainakin huonolla ilmalla. Ihan noista tulee lapsuus mieleen, tykkäsin käyttää kuriksia kun sai olla vapaasti...

Mun mielest aika nätit, ainaski tollasina punaisina. Olis varmaan itellekkii hyvät. Melkeen joka päivä ulkovaatteet on ihan likasia, kun tuun lasten ja koiran kanssa ulkoa.

Käytin tuommoisia n.10v sitten kun olin vielä hoikka ja nätti vaikka säkki päällä, nykyään on sitten tarvinnut alkaa satsaamaan vedenpitäviin ulkoiluvaatteisiin.
Mutta mulla oli siniset ja niissäluki finnair :D

Päiväkodinjohtaja ihan on määrännyt. Vanhempainkokouksessa päätetiin että kaikki käyttävät kurahousuja. Jos kerran päiväkodin suositus on kurahousut niin sitten täytyy puistotädinkin käyttää. Eli siis tässä tapauksessa myös minä.

Alkuperäinen kirjoittaja Puistotäti;29639029:
Päiväkodinjohtaja ihan on määrännyt. Vanhempainkokouksessa päätetiin että kaikki käyttävät kurahousuja. Jos kerran päiväkodin suositus on kurahousut niin sitten täytyy puistotädinkin käyttää. Eli siis tässä tapauksessa myös minä.

Kylläpä kuulostaa hyvältä idealta. Jos tuolla pääsee eroon iänikuiselta kurahousutappelulta muksujen kanssa, niin laitan heti puistoon.
Pitääpä ottaa meillä tämä asia keskusteluun. Työnantaja varmaankin tässä tapauksessa maksaa kurahousut.

Alkuperäinen kirjoittaja Puistotäti;29639101:
Ei tosiaa ole vitsi. Ja kyllä just takin päällä. Esimerkkinä kun täytyy olla. Punaiset on kyllä mun mielestä ihan ok.

Kai te pidätte leukalappuja syödessäkin sitten?

Aikuiset ei läträä kuralätäköissä kuten lapset. En näe mitään syytä tuollaiselle pakotteelle.

No, uskokaa tai älkää, ei sen väliä. Tämä viikko on mennyt "ihan ok" ja ehkä ollut järkeväkin juttu. On nuo omatkin vaatteet pysyny puhtaina kun on välillä lapsia sylissä. Vanhemmilta tullu positiivista palautetta. Varmaan hesalaisista tuntuu aivan älyttömältä mutta meilläpäin taitaa olla enempi järkee.

Juuh. No en kylla missaan nimessa vetaisi tuollaisia paalleni, ihan sama mita on vanhempainkokouksessa paatetty. Lapsille sanoisin, etta en kayta kurahousuja, koska olen aikuinen.

Yhteistyössä