K
Ken guru
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja määä;29645482:Mielenkiintoinen ajatus miten noita lapsia sitten kotona kasvatetaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja määä;29645482:Mielenkiintoinen ajatus miten noita lapsia sitten kotona kasvatetaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Puistotäti;29645587:Meillä siis päiväkoti haluaa että kaikki lapset käyttää kurahousuja ei siis kaikki vanhemmat. Päätös oli että jos ne kerran ovat niin hyvät ja kaikki käyttää niin sitten käyttää puistotätikin. Aluksi pidin tätä ihan että mitä ihmettä mutta ei tämä niin huono juttu siis ole. Johtaja sanoikin että jos alan kiukuttelemaan asiasta niin sitten vasta lapsi olenkin itekin...
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29638923:Käytin tuommoisia n.10v sitten kun olin vielä hoikka ja nätti vaikka säkki päällä, nykyään on sitten tarvinnut alkaa satsaamaan vedenpitäviin ulkoiluvaatteisiin.
Mutta mulla oli siniset ja niissäluki finnair![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Puistotäti;29645587:Meillä siis päiväkoti haluaa että kaikki lapset käyttää kurahousuja ei siis kaikki vanhemmat. Päätös oli että jos ne kerran ovat niin hyvät ja kaikki käyttää niin sitten käyttää puistotätikin. Aluksi pidin tätä ihan että mitä ihmettä mutta ei tämä niin huono juttu siis ole. Johtaja sanoikin että jos alan kiukuttelemaan asiasta niin sitten vasta lapsi olenkin itekin...
Sain tällaiset kurahousut eilen. Näitä pitäisi nyt sitten käyttää. Laittaisitko itse puistoon?
![]()
Mä käytän tallilla kurahousuja jotka on vieläpä lasten malliaihan hirveen tyylikkäät on varsinkin kun lahkeet on vähän lyhyet...