H heikkiherra Vieras 22.11.2007 #52 Oih Tuulikki. mieluusti tulisin taaksesi ottaisin kiinni lanteistasi...
T Tuulikki 39 Vieras 22.11.2007 #55 Tuntuu hyvältä kun painut pakaroitani vasten, lämpösi hehkuu takamuksessani
H heikkiherra Vieras 22.11.2007 #58 eikös me vieläkin siellä suihkussa,, sinä takamus houkuttelevasti kohola. kostea sylisi odottaa halukkaana
eikös me vieläkin siellä suihkussa,, sinä takamus houkuttelevasti kohola. kostea sylisi odottaa halukkaana
T Tuulikki 39 Vieras 22.11.2007 #59 Ahaa jatkat eilistä jutteluani... Juu olen miesten pesuhuoneessa , olen ottanut pikkuhousuni pois työtakin alta...
Ahaa jatkat eilistä jutteluani... Juu olen miesten pesuhuoneessa , olen ottanut pikkuhousuni pois työtakin alta...
H heikkiherra Vieras 22.11.2007 #60 Mielluumin tietenkin livenä vuoteessa ja kaikessa rauhassa kanssasi olisin, vaan tuskin on mahdollista
Mielluumin tietenkin livenä vuoteessa ja kaikessa rauhassa kanssasi olisin, vaan tuskin on mahdollista
T Tuulikki 39 Vieras 22.11.2007 #61 Varmaankin, minulla työasu päällä sinä aivan alaston... sanoin että minun pitää käydä pissalla , onnistuisikohan se tuossa suihkun alla?
Varmaankin, minulla työasu päällä sinä aivan alaston... sanoin että minun pitää käydä pissalla , onnistuisikohan se tuossa suihkun alla?
T Tuulikki 39 Vieras 22.11.2007 #63 Menen suihkun alle ja nostan helmat lanteille..... olen selin sinuun..
T Tuulikki 39 Vieras 22.11.2007 #65 Sanon sinulle , jos jatkat noin en pysty tähän, laitan käteni häpyhuulilleni ja levitän niitä jotta saisin tulemaan...
Sanon sinulle , jos jatkat noin en pysty tähän, laitan käteni häpyhuulilleni ja levitän niitä jotta saisin tulemaan...
H heikkiherra Vieras 22.11.2007 #66 odotan ja kuulen miten hiljainen suhina voimistuu ja keltainen neste valuu lattialle
T Tuulikki 39 Vieras 22.11.2007 #67 Olen levittänyt häpyhuuleni aivan auki, viimein saan tulemaan suihku voimakkaana kaarena kaakeli seinää vasten...haluatko katsoa miten turvonnut pilluni yläosa on nyt ja paisuksissa?
Olen levittänyt häpyhuuleni aivan auki, viimein saan tulemaan suihku voimakkaana kaarena kaakeli seinää vasten...haluatko katsoa miten turvonnut pilluni yläosa on nyt ja paisuksissa?
H heikkiherra Vieras 22.11.2007 #68 katon miten levität sormillasi huuliasi erileen ja vaaleapunasiten huulien välistä se keltainen suihku lentää vapautuneesti
katon miten levität sormillasi huuliasi erileen ja vaaleapunasiten huulien välistä se keltainen suihku lentää vapautuneesti
T Tuulikki 39 Vieras 22.11.2007 #69 Työnnän samalla lantiotani eteenpäin, saatat nähdä häpyhuulteni suojaaman pilluni...
S siivoja (m) Vieras 22.11.2007 #70 Tulen pukuhuoneeseen ja kuulen ääniä, katselen teitä salaa ja pakko runkata samalla. Kiihottavaa..
H heikkiherra Vieras 22.11.2007 #71 Pukuhuoneesta kuuluu ääniä, kuiskaan sinulle hiljaa ett ätahdotko mukaan toisenkin miehen?
T Tuulikki 39 Vieras 22.11.2007 #73 Kuiskaat että joku tuli ja käännyn pidellen yhä pilluani avoinna....kuin esitelläkseni...
S siivoja (m) Vieras 22.11.2007 #74 Yhtäkkiä suihkusta hiljeni... Mietin että näkikö ne minut, tai mitä jos ne tahtoo minut mukaan..
H heikkiherra Vieras 22.11.2007 #75 kiimaisena katselen halukasta ja punaisena loistavaa pilluasi, mutta en tahtoisi toista mukaan nauttiman hemaisevasta näystä
kiimaisena katselen halukasta ja punaisena loistavaa pilluasi, mutta en tahtoisi toista mukaan nauttiman hemaisevasta näystä