AIKUISTA MIESTÄ KAIPAAN !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulikki 39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Huomasin miten kuivatessasi hieroit kaluasi ja se osoittaa jäykistymisen merkkejä, katson ympärilleni muut saunojat eivät kummemmin osoita merkkejä että olisivat huomanneet..

Ei ne muut huomaa mitään, sinä jäät kyllä kastelemaan ja nauttimaan mitä näet. Kaluni jäykistyy lisää kun näen että sinä lähestyy minua.

Aivan kiihottavaa tunne ja tilanne. Kuivaan nyt vatsani kun sinä tulet lähellä ja kaluni on puolikovaa. Katslet pitkään kaluni ja sitten rohkeasti kysyn sinulta. Haluatko masitella kaluni?

Sinulla tule heti sellainen kiimainen olo ja molmepiin suuntiin katselet ja nopeasti lipaiset kaluni päästä...mmm. Huomaat heti kuinka kaluni reagoi ja alkaa seisomaan. Vedän esinahkani tiukasti taaksepäin ja terskani loistaa punaisena. Hyväilen kaluni sinun katsellessa...runkkaan sitä hitaasti...ja nyt kaluni on aivan kivikova. Se sinut kiihottaa valtavasti..

Tosi pitkin vedoin runkkaan kaluni ja terskani on aivan punainen. Sinulla on pakko istua ja levittelet jalkojasi, kätesi mene heti haaroihin ja sinulla on ihan pakko hyväillä pillusi. Jatkan runkkamista edessäsi..

Katselen lasittunein silmin kun runkkaat kaluasi etenkin kiiltävää liukasta terskaa... Olen penkillä reidet aivan auki , hyväilen pilluani pikkuhousujen päältä.

Tulen aivan sinun lähellä, hitaasti runkkaan ja vedän nahkani taaksepäin niin että terskani on aivan punianen. Hyväilen toisella kädellä kassejani. Näen kuinka sinä hyväilet pillusi pikkuhousujesi päältä. Sanon sinulle riisu noita pois ja hyväilee pillusi minulle.... ja sen jälkeen saat mikäli halut käyttää minun kaluni. Olet tosi kiimainen ja ajattelet vaan nussimista.

Katselen kiimaisena alastonta vartaloasi etenkin kaluasi joka aivan edessäni, sanon että riisun kyllä pikkarini , mutta minulla on pissahätä pitää käydä vessassa... en pysty painelemaan klitoristani muuten tulee pissa...

Riisut pikkarit ja näen kuinka kostea piilusi on, en voi vastustaa sinut ja hyväilen pillusi..aa, miten kostea ja haluaks olet. Sanot että jos jatkan niin tule pissat.. Kuitenkin olet niin kiimainen.

Tietysti tulen. Seison siinä ja sinä pissat, kun olet valmis tulen sinne suihkuun mukaan. Hyväilen kiimaisena pillusi ja käyt kuumana, kysyn saanko ottaa sinut takaapäin?

Tuulikki jos todella kaipaat kypsempää keskusteliaa ,luulen että olisin sellainen luulen että antisit minulle ja minä sinulle paljon kuuntelist minua kuuntelisin sinua. Meillä kummallakin ois tarinamme. Ehkä vaan leikit silti haaveilen sinusta ja ajatuksistasi.

Se on kuulkaas silleen, että miehet kuolevat n 7 vuotta nuorempina kuin naiset. Tämä johtuu kaiketikin osittain siitä, että miehet panevat "parastaan" koko elämänsä ajan ja delaavat kun uupuvat naisen kyltymättömyyteen.

Eikös "isossa kirjassa" kysytty "mikä ero on hyvällä paimenella ja pahalla paimenella"?

Muistaakseni vastaua oli "hyvä paimen panee henkensä lappaidensa edestä, mutta paha paimen panee lampaitaan henkensä edestä".

Ottaen huomioon, että tuo "ison kirjan viisaus" on oikeastaan elänyt aikansa. Yhteiskunnan rakenteet ovat muuttuneet- tasa-arvo on tämän päivän eräs polttavimpia aiheita, kuten samapalkkaisuus, isien "oikeus" perhevapaisiin jne syövät miestä yhä enemmän ja miesten elinikä kaiketikin lyhenee entisestään.

Ehkä uudempi ja päivitetty versio tuosta "ison kirjan" filosofiasta olisi tänä päivänä seuraava. "Mikä ero on hyvällä äidillä ja vaimolla - Hyvä äiti- vaimo panee henkensä lastensa ja perheensä edestä - paha äiti panettaa miehillä itseään henkensä edestä". Tästä ilmeisestikin johtuu miesten lyhyempi elämänkari.

Ehkäpä Juice Leskinen kiteytti tämän asian todetessaan, kun toimittaja kysyi millainen on hänen ihannenaisensa? - Juice vastasi- ei ole väliä onko nainen ylipainoinen, tai alipainoinen, kunhan hän on tasapainoinen.

Ehkäpä miehet pohtivat ,mistä löytyisi vieä "luomuniasia?

Tulevaisuuden visio?
Toimittaja haastatteli vanhainkodisa eläviä mummoja. -Toimittaja kysyi- oletteko viihtyneet täällä vanhainkodissa? - Mummu vastasi kyllähän täällä muuten on hyvä olla, mutta heinäkuu on kaikkein pahinta ja stressaavinta aikaa. - Toimittaja kysyi- miksi juuri heinäkuu? -Mummu vastasi -no kun kaikki talonmiehet ovat lomalla, eikä ole ketään jotka nostaisivat noita pappoja meidän päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä romantikko:
Tuulikki jos todella kaipaat kypsempää keskusteliaa ,luulen että olisin sellainen luulen että antisit minulle ja minä sinulle paljon kuuntelist minua kuuntelisin sinua. Meillä kummallakin ois tarinamme. Ehkä vaan leikit silti haaveilen sinusta ja ajatuksistasi.

Vaikutat tosiaankin kypsältä ja kiinnostavalta mieheltä . Voisimmeko kirjoitella?

Status
Viestiketju on suljettu.