T Tuulikki 39 Vieras 21.11.2007 #1 Löydänkö aikuisen , kypsän miehen kirjoittelemaan kanssani mistä tahansa ?
T Tuulikki 39 Vieras 21.11.2007 #7 Vastauksesi viipyi tosi kauan ?? Olen varmastikkin liian vanha sinulle ??
T Tuulikki 39 Vieras 21.11.2007 #8 Minullahan mielessä vaikka mitä, olen töissä siistijänä ja saatan nähdä vaikka mitä..
M Mies X Vieras 21.11.2007 #9 Et ollenkaan liian vanha. Tässö tehdään töitä samalla joten sen takia viesti voi viipyä...hieman. Eli sinä voit ja myös näet yhtä sun toista sitten.. )
Et ollenkaan liian vanha. Tässö tehdään töitä samalla joten sen takia viesti voi viipyä...hieman. Eli sinä voit ja myös näet yhtä sun toista sitten.. )
T Tuulikki 39 Vieras 21.11.2007 #10 Ymmärrän , työ painaa... Kyllä , siivoan useasti päivässä pesu- ja pukuhuonetiloja.
M Mies X Vieras 21.11.2007 #11 Niinpä, työ painaa päälle...mutta mitäs jos mina painasin sinut Nammm...pesu ja pukuhoneessa voit varmasti nähdä jotain herkullista...
Niinpä, työ painaa päälle...mutta mitäs jos mina painasin sinut Nammm...pesu ja pukuhoneessa voit varmasti nähdä jotain herkullista...
T Tuulikki 39 Vieras 21.11.2007 #13 Olen tietysti jo tottunut näkemään kaikenlaista, mutta toki miehen kalu aina kiinnostaa nähdä !
M Mies X Vieras 21.11.2007 #16 Kiihottavaa...kun nyt kerran olen jo siellä niin pakko riisua itteensä.....
M Mies X Vieras 21.11.2007 #17 En todella tiedä mutta otan sen riskin ja odotan hetken täällä...jos tulisit kun olen aivan alstomana...
En todella tiedä mutta otan sen riskin ja odotan hetken täällä...jos tulisit kun olen aivan alstomana...
M Mies X Vieras 21.11.2007 #20 Huomasin kyllä sinut mutta ajattelen että tuksin tulet sisään joten jatkan kuivaamista kun äsken olen tullut suihkusta.
Huomasin kyllä sinut mutta ajattelen että tuksin tulet sisään joten jatkan kuivaamista kun äsken olen tullut suihkusta.
M Mies X Vieras 21.11.2007 #25 Nostelen jalkani penkille ja kuivaan jalkani. Näet kaluni ja jäät katselemaan pitkään minua..