Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Mulla puhkesi aikuisiän akne, raskauden jälkeen(ilmeisesti hormonaalinen), minulla auttaa apteekin basiron voide(on tarkoitettu aknen hoitoon), sitten on myös brevoxyl, myös apteekista ilman reseptiä(näitä käytetään kasvoihin), selkään ja muuhun kropalle käyttäisin basiron washia(on tarkoitettu suurille ihoalueille). Itse en ole muista tuotteista saanut apua. Olen yöksi aina laittanut naamaan tuon basironin ja päivällä tavallista kosteusvoidetta- minulla on auttanut!
Ja nämä on siis tarkoitettu keskivaikeaan akneen! Eikä ole mitään huuhaata vaan ihan kunnon lääkevoidetta! Minulle lääkäri suositteli näitä, ennen järeämpiä lääkkeitä. Ja kyllä, otsani oli täynnä valkopäitä, jotka 2-viikossa katosivat
Onko nämä tarkoitettu aikuisiän akneen, vai nuorelle? Ihoni on rasvaisuudesta huolimatta pintakuiva, ja nuorille tarkoitetut tuotteet ovat liian järeitä iholleni.
Tämä ei ole tarkoitettu pelkästään nuorille. On kyllä todella järeetä tavaraa, alussa iho hilseilee/uusiutuu todella nopeasti(voi alkaa punoittamaan tai kuumottamaan, mutta parin päivän tauko auttaa, itse olen laittanut ainoastaan yöksi basironia, ja päiväksi vichyn kosteusvoidetta, niin ettei iho kuivahda liikaa). Tuota basiron washia suosittelen tuolle selällä, sitä käytetään suihkun yhteydessä. Välillä jos iho on todella kuiva, olen käyttänyt ceridalia(niin kasvoihin kuin vartalollekkin). Apteekista saa varmasti lisäinfoa.