S
Saunaaja
Vieras
Eilen illalla menivät jälleen isäni ja poikani (vajaa 2v.) saunaan. Poika on tosi kova saunakaveri ja nimenomaan papan kanssa tykkää saunata. Ajattelin mennä kerrankin mukaan seuraamaan touhua. Kivaa oli. Poika istui välissä ja pappa toisessa nurkassa. Kun poika halusi pois niin jäin vielä hetkeksi istumaan papan kanssa ja juttelemaan. Ei käynyt mielessäkään että nyt olin tehnyt jotain väärää..
No kotona sitten mies oli tosi myrtsinä asiasta. Asia oli niin epänormaali, että se oli ilettävää ja ilmeisesti sairasta. Tuon perusteella voi kyseenalaistaan minun suhtautumiseni avioliittoonkin...
... Minusta miehen suhtautuminen oli sairasta. Vaikkakin lupasin, etten isäni kanssa mene enää saunaan, jos se hänestä on epänormaalia. Loukkaannuin tuosta vouhkaamisesta.
No kotona sitten mies oli tosi myrtsinä asiasta. Asia oli niin epänormaali, että se oli ilettävää ja ilmeisesti sairasta. Tuon perusteella voi kyseenalaistaan minun suhtautumiseni avioliittoonkin...
... Minusta miehen suhtautuminen oli sairasta. Vaikkakin lupasin, etten isäni kanssa mene enää saunaan, jos se hänestä on epänormaalia. Loukkaannuin tuosta vouhkaamisesta.